esmaspäev, 14. november 2011

Videoblog

Kuna ma lubasin pealkirjas videoblogi, siis ma peaksin ka lisama video ja seda ma ka teen, aga ennem siiski pisut möla.
Ma avastasin, et Santhe on natuke beebi ja võimalik, et liiga noor veel ratsutamiseks. Teda on kõik kohad täis ja ta ei keskendu isegi nii palju, et aru saada mida ma siis päriselt tahan. Vahest harva, kui tekib mõni helge hetk siis on ta jällegi väga tubli, aga nagu ma ütlesin liiga titt alles.
Saime Playboyl jalad enamvähem pügatud ja minumeelest näeb päris hea välja. Kuigi jah, pidin väikse masinaga tegema, mis võttis üsna pikalt aega. Suure masina probleemi lahendasin ka, asi oligi terade paigutuses. Oleks 2h kokku hoidnud oleks seda varem teadnud.
Popikas käis ilustikenast õues ka ja naaber Dayts oli vaheaeda pugenud (koplite vahel 2m ruumi, et ninasid  kokku ei saaks panna) ning nad said vahepeal nuusutada vist seal üksteist, õnneks Popit ei huvitanud ja ta oli kusagil keskel ja nokkis maast kõrrekesi. 
Hüppasime Tixiga täna, ta oli väga  crazy tohutult tahtis kapata ja sahmida lihtsalt, aga hüppas hästi! 
Popiga ratsutasin niisama ta oli selline keskmiselt tubli, aga mitte ülihea, siiski tubli, sest pole nii suure seltskonnaga maneežis ammu olnud ja teda jättis see täiesti ükskõikseks :)

Ja nüüd the video: http://toru.ee/view/DvkOzwHIASk

0 kommentaari: