laupäev, 12. november 2011

...

Eile sai veel üks hobune peaaegu pügatud, panin medium terad sest tal oli pikk karv, aga millegipärast pidin täiega sügama ei puhtaks saaks. Ma ei tea, kas asi oli terades või selles, kuidas ma need paninm igatahes 3,5h nüsisime. Tagumisi jalgu ta lihtsalt ei lasknud teha vehkis, siputas ja mokapööra ma ka ei leidnud. Homme ehk saab ära tehtud.. Positiivne oli see, et absoluutselt ei jäänud jutte peale, super. Aga väga vaevaline.
Minu hobukesed on suhteliselt OK. Ma peaks veel päid ja värke ilusamaks tegema kunagi, aga üldiselt käib küll, ajab asja igatahes ära. Nii hea on sõita, kui ei pea muretsema sellepärast, et kuidas ta maha jahtub või pikalt ma saan teha ja milla tekid vahetada. 
Oma titabeebidele (kolmestele) tegin täna kordet. Igav oli. Homme ratsutan!
Tixi ja Popiga tegin ka. Tix on traavis nii hea olnud, hästi selline kerge ja ühtlane ning paniutab. Isegi kannatab natuke harjutusi teha. Galopp jällegi ei tule, sest ta lihtsalt tahab nii kapata. Õudne, et ma ei saa teda kuskil õues hoida, sest igal pool on libe. Igatahes ühtlasena on nii raske hoida teda, kas ta on liiga koos, või kappab. Homme plaan vähe pikemalt teha, et vähemalt trennis saaks endast kõik üleliigse energia välja.
Popi oli eile väga hea ja püsis galopis nii kenasti ja oli hästi elastne üldse. Täna oli veidi kehvem, aga ma ise olin ka natuke liiga kange, tõenäoliselt sellest ka see, et tema pisut halvem oli, aga siiski pigem positiivne. Tegin siis ka üle mõne aja hüppeid. Alguses tahtis liiga pikaks enne tõket venitada, siis sain veidi paremaks, kuid varsti hoidsin teda liiga koos (mida teen hüpates ka Tixi puhul ja mis teeb asjad veel ebaühtlasemaks) ja 2 korda jäi okser sellisesse seisu, kust ta pidi liiga õhku hüppama, korra vist isegi tõmbas maha. Siis üritasin asjad peas paika panna ja võtsin parema algtempo ja sõitsin pöördes ka natuke edasi ja tõke tõesti tuli minuni ilma jubeda sättimiseta. Kuna meil endiselt kaks tõket maneežis siis tulin neid järjest erinevalt peale pöörates ja väga hea oli, kui suutsin talle ruumi jätta. Korra jäi okser pisut kaugele ka, aga hoo pealt tegi ta lihtsalt vapsee hüppe sealt üle - ja tõesti oli tunda kuidas ta ka tagumise otsa korralikult tagant välja lükkas, peale seda ütlesin talle, et aitab ja lasin tal natuke maneežis jalutada. Ta on selline tubli poiss, et võtan ratsmed ära ja   lasen ta lahti peale trenni siis jalutab, kui enam ei viitsi jääb seisma, aga kui ma ütlen talle, et veel tuleb jalutada, siis läheb uuele ringile <3
Tahtsin ta supperklipist pilti teha, aga ta koguaeg tuli minu juurde siis ma tegin spuukit ja siis ta solvus :D

0 kommentaari: