neljapäev, 10. november 2011

Kaktus...

mul on selline tunne nagu ma oleks paljaste kätega kaktusi noppimas käinud. Eile siis pügasin oma pisikesi natuke. Panin küll selga vähe karvakindlamad riided, aga püksid siiski ei osutunud nii heaks ja noh kindad olid täiesti mõttetud, sest kõik pisikesed karvad läksid otse mulle näppudesse, siiani on näpud tillukesi pindu täis. 
Tixi siis kõigepealt. Ta oli algusest peale nii rahulik ja nautis seda mudimist täiega, sellest hoolimata pole ta kõige parem hobune klippida, sest ta on õlgadest ja puusadest veidi nurgeline ja oi kuidas oli keeruline manööverdada. Natuke jäid kaenlaalused ka liiga sakslaseks, sest ma lihtsalt ei suutnud seda jalga sellises asendis hoida, et hea oleks teha ja korra isegi lõikasin vist sisse. Pärast trimmeriga parandasin niipalju, kui oskasin. Tal jäi ainult osa näost tegemata ja ma ei ole kindel kas praegu teengi, kõrvad tegin ära vähemalt ja jalad said ka enam-vähem tehtud, võib olla nokitsen veel millalgi. Ta jäi selline pisut triibuline ka, kuidagi ei saanud alguses  õiget nurka selle masinaga kätte ja no tal oli ikka jubepikk vill seljas, täitsa uskumatult pikk 1-1,5cm :D
Kui ma olin pool päeva selle Tixiga ära pusinud siis mõtlesin, et tutvustan Popile ka klipperit natuke. Panin ta vahekäiku ja panin masina tööle, ise olin paar meetrit kaugemal. Kohe läks oma valvepositsiooni - kael püsti, silmad punni ja selg küüru. Siis lasin sellel natuke olla ja panin kinni. Võtsin väikse masina, seda ta väga ei karda panin selle vastu külge talle, et ta tunneks vibratsiooni ja lasin emal suure masina käima panna, ei teinud absoluutselt välja, et pisike masin tal vastas on ja jõllitas seda suurt. Järgmiseks võtsin suur kätte ja läksin pisut lähemale, ühe käega silitasin teda ja teises hoidsin masinat, pisut hakkas juba rahunema, siis panin vaikselt masin (mis töötas endiselt) vastu kätt endale ja käe vastu hobust, et ta tunneks vibratsiooni. Siis panin tagumise otsa masinast vastu jalga ja siis ta vähe astus kaugemale, panin uuesti käe ja masina vastu ja hoidsin natuke, kuni lõpuks vaikselt panin vastu õlga. Kõigepealt jällegi läks pingesse, aga eemale ei astunud. Siis ühekäega üritasin natuke õlgamööda pügada ja teisega patsutasin. Siis mõtlesin, et vb aitab ka, et järgminekord saab rahulikult pügama hakata, aga natuke otsustasin veel teha ja siis proovisin natuke jalapealt ka ja kui alguses veel tegi mõne sellise ehmatavama liigutuse siis varsti juba kaifis seda nühkamist täiega. Siis oli juba 1/4 tehtud ja mõtlesin, et mis siis ikka teen terve hobuse ära :D. Tagumisi jalgu lasi ilusti ja tagumikku, pärast küll nägin, et sabaalt peaks veel võtma, aga siis oli juba suur masin ära pandud ja eks ta jäeb teiseks korraks. Lõpuks ainuke koht mida suure masinaga teha ei saanud oli kaela ülemine osa, sain iga korraga pisut ülevaltpoolt, aga üks osa jäi ikka tegemata. Selle tegin hiljem trimmeriga. Nägu ja kõrvu ei teinud praegu üldse ja jalad jäid ka poolikuks, sest ma lihtsalt enam ei viitsinud seal mäkerdada, niipalju kui kerge vaevaga sai tehtud suurega tegin ära, üle ei trimmerdanud. Teda oli karvapoolest palju lihtsam teha ning kehavormis on ka natuke sujuvamad nii, et saime vähe kiiremini hakkama, kui Tixiga. Täna mul oli nii S*** olla, et ma lihtsalt ei suutnud kooli ja talli minna, kuigi oleks tahtnud näha kui õudne siis lõppuks see välja kujunes ja tahaks neid sõita juba :) Eks on vaja harjuda uue masinaga ja noh kaenlaalt ma pole varem teinud nii, et arenguruumi veel on kõvasti. Korralikumaid teri (ntx Heinigeri omi oleks ka vaja :( )
Igatahes, kui homme suudan talli kooberdada, siis üks hobune vist veel pügada (D hobune Playboy) ja teen mõned pildid ka oma nunnudest lapilistest.

0 kommentaari: