neljapäev, 12. november 2009

Päev täis segaseid tundeid

Viimase aja üks keerulisemaid päevi. Koolis oli väga veniv olla. Mingi hetk sain teada, et Hana vist viiakse ära. See esijalgu ei tundunudki eriti õudne mõte, olen sellega juba kuukese harjuda saanud. Kui Syret mulle aga sõnumi saatis, et ta viidigi minema. Siis oli ikka väga keeruline mitte keset Füsa tundi ulguma pista, üritasin küll muule mõelda, kuid siis enam polnud pääsu, lihtsalt vesi voolas vaikselt mööda põski alla... Nii siisongi ... Nüüd ma lihtsalt ei mõtle enam tema peale, üldse viimase aja "võõrutasin" ennast temast. Lihtsalt tegelen muuga, sest nii ma ju tahtsin ...
Tallis kolisin Popi sinna boxi, see natuke parema koha peal- talli keskel, suht õhutusluugi lähedal, Tixi on kohe tal üle vahekäigu vastas.. Natuke alguses taidles seal, aga lõpuks paistis juba harjunud olevat.
Läksin Tixiga sõitma kõigepealt.. Alguses ajas mind see nii närvi, et maneež oli mingeid latte ja igasugust mõttetut jura täis ... ei olnud nagu normaalsed harjutused, ega lihtsalt takistused, JURA.. Kordetada ette ei saanud, nüüd olen seda juba ca kuu-poolteist teinud. 2-5 min tavaliselt lihtsalt veendun, et ta olukorraga rahul ja ei taha rodeotada... Alguses oli veits kramplik, aga polnud hullu, tegin paar ringi ära ja lampi üks hetk hakkab ühte nurka kartma (kõik on pmst sama mis viimased 1000000000 trenni) , ja ega läks ikka täitsa lollik oma tõmblemisega. Ma olin lõpuks nii vihane, et oleks ta heameelega ära lõiganud.... See oli maailma kõige vastikum trenn, RÕVE .... Ma olin niii vihane ja pahur... fuhhh... Homme teen kindlasti kordet ja panen pärast Thiedemanni või libiseva...
Pärast siis läksin veel Popit valmistama. Proovisin uut Kiefferi tekki, supperilusti sobis talle :)).. Selleks hetkeks ma juba suutsin ennast kontrollida, panin rahulikult varustuse selga ja kordetama. Marinil mingi hobune oli kogemata mu külgratsmed ära lõhkunud ja seega ta andis omaomad mulle, sättisin neid , kuigi need L ja mul oli FULL siis need palju suuremad. Mingi hetk tuli Ints Villaga maneeži ta üllatus, et Popi nii rahumeelselt laseb mul seal tegeleda sellega. Arvas, et ma peaks ikka selga minema xD .. Ma seal ikka kõõlusin ja üks hetk tuli Kuubik.. Mingit teema oli Lootustega tal seal .. Ütles, et mu vööd ta käes ja ... Siis Indrek arvas, et ta võiks kinni hoida ja ma võiks selga minna... No ma alguses kahtlesin, sest 13Reede (homme) pidi olema see päev, aga kuna selline abiline oli võtta siis, mõeldud-tehtud. Alguses pelgas Kuubikut, kuna ta on harjund , et ma teen taga üksi, aga oli üsna pea sellega nõus, natuke tegin veel "laibakotti" ja siis vaaikselt panin jala teisele poole. ´Ints ütles, et ära suru säärega ja Kuubik, et ma väga tugevalt sadulasse ei istuks... Tegime paar sammu, siis Popi veits ehmus ja kiirustas natuke, siis rahunes uuesti ja veel paar sammu, aga siis kuulsime , et grpp tahab sisse tulla ja tulin alla :D täiesti normaalne aktsioon :))) NIi, et 1. kord seljas tehtud, JUHUUU... Kui kiirustab või hullama hakkab siis selleks on mul "turvavöö" kah xD . Et jumalapärast ratsmetest ei võtaks on mul sadulal sinna ülesse rõnkaste külge pandud selline nahast rihmake kust kinni saab võtta xD nii nummi :D
Igatahes õhtuks oli mu meeleolu juba Positiivne ja panin veel Tixile Lik-It'i ja leppisime temaga ära, ehk homme on temaga ka parem :)

0 kommentaari: