esmaspäev, 16. november 2009

Ei suuda otsustada

Ma olen tuntud oma otsustusvõimetuse kohapelt , seda ma ei salga. :D
Igatahes ei plaanind täna talli minna, aga kuna kool varakult lõppes sain seda teha. Tix õue ja Popi valmis, seekord pidin teda valmis panema teises kohas kui tavaliselt (ta jube harjunud täpselt samas kohas seisma). Alguses vaatas ärevalt kuidas tallimees boxi tegi ja käruga paar korda mööda sõitis, aga suhtus rahulikult. Valmis lasi ka ilusti panna, no problemo. Teinekord on olnud jama valjaid pähe saada, paneb pea üles(või no mis üles, pigem ei lase seda mulle sülle) ja siis ma keksin seal all. Täna pani ilusti pea sülle ja lasi toimetada.
Maneežis tegin pikalt kordet kuna ootasin Marinit, ta tuli mulle appi selga minemisel, jalutasime täna taas käekõrval, ma võtsin ratsmed ka kätte :) . Sammus natuke "kergendasin" ja mängisin veidi tasakaaluga, aga ta ei teinud suurt väljagi. SUhtus rahulikult ka sellesse , et maneežis oli veel päris palju hobuseid :)))
Muud tallis ei teinudki, läksin linna tagasi AUTOKOOLI :S

Nüüd mõtlengi, et nii mõnusalt jõuab 2 hobusega toimetada, saab suhelda ja hea on. Samas tahaks niiii kohutavalt mustaga tegeleda, aga kardan, et ei ole kõigi jaoks aega :( .... Aga homme vist siiski katsetan ratsutada MUUSIKESEMUSTAGA :P

0 kommentaari: