teisipäev, 17. november 2009

Paar kiiremat ringi :D

Täna sain jällegi varakult talli mingi poole3 ajal olin seal. Siis tuli Aadi ja ütles, et saab Tixi ära teha.. Tegi nii Popsiku kui Tixi ära, kokku läks mingi suht pikalt, sest ta vahepeal tšllis seal niisama ka :D
Lõpuks sain Popi valmis panna ja läksin maneeži (üksi olin YEYY). Tegin ca 10-15 mintsa kordet, siis tuli Marin, kõlkusin mõlemal pool hobust ja ronisin selga. :) Kõigepealt jalutasin käekõrval, siis hiljem pikemalt korde peal. Ilusti kõndis rahulikult ja lõdvestunult. Otsustasin natuke traavi ka teha. Ei tahtnudki kohe minna traavi, aga kui läks siis kergendamise peale (kui püsti olin siis ) jäi seisma koguaeg. Vahepeal paarkorda ehmatas ka ja hakkas ´galopitama lõpuks ma kogemata vajusin ńatuke ettepoole ja lükkasin ennast rohkem püsti, siis jäi selle peale seisma. Lõpuks tegime paar ringi traavi nii, et ma olin täisistakus, siis jooksis isegi natuke normaalselt :)) Mugav traav tal by the way xD

Pärast siis finally läksin täkutalli, võtsin varustuse ja mustiku juurde. Ta oli vahepeal NIIIIIII karvaseks läinud ja jubemust oli ta ka. Rahulikum kui tavaliselt (või olen ma Popi ettearvamatusega harjunud... ei siiski rahulikum ). Lasi teki selga panna isegi ,,Lõikasin laka tal ka maha see oli juba juube pikk. Igatahes sõita oli muidu mõnna, aga sõites oli ka liiga uimane. Aga üldiselt ikkagi mõnus :))) Pärast maneežis kepsles teki paneku ajal rohkem, aga muidu oli OK..
Pärast kui empsi ootasin kammisisn veel Popsikut ja lakkisin ta kapju xD ... Ta on niii pugejas.. Pistab koguaeg pead sülle ja ootab, et kõrvatagust sügataks ... :P

0 kommentaari: