esmaspäev, 7. veebruar 2011

T2na siis oli niisugune p2ev, et k2isin yksinda tallis ja tegin v2he k2ppemalt. Nad paar peva tugevamalt teinud ja nyyd siis selline rhkeml6dvestav trenn. Popil lasin enne trnni natuke maneeshis lahtiselt joosta ja muidugi ta ei tahtnud enam k2tte anda :P L6puks ikka otsustas minu juurde tulla. Viimaks ometi oli pehmeja absoluutelt eipassind neid 22ri, tegelesime p88rete ja hea rytmiga liikumisega. Hea oli, muidugi mitte mingi supper, aga progress ja see onhea. Tunnen ennast nende seljas j2lle koduselt ja see on peamine.
Tixi oli ka algusest peale selline vaba. Kui ma eest ei poogi teda siis on palju sirgem ja paremini liigub ka, kuidagi ise nagu tasakaalustab ennast mitte ei j22 ootama mis ma seal eest teda saen .. ja hiljem hakkas juba ise kenasti ratsmesse jooksma. Galopis kipun oma tagumikuga teda liiga lykkama ja siis l2heb jamaks ja krampi, aga poolistakus on v2ga hea ja hiljem kui ma l2bi m6tlesin mida ja millal oli t2iistakus ka normaalne. Lihtsalt rohkem m6tlema enadle ja koost88le, mitte ainult mingile konkreetsele hobuse probleemile, sest nagu Benji ytles 2+2 ei ole sama mis 1+3, kuigi tulemus v6ib n2ida sama ;)

Hmm ja BTW Syret helistas mulle 6htul veerand p2rat kaheksat ja ytles, et ma l2hen v6istlema Ruila... v2hemalt ma saan ise hobuse valida, et kas siis Tix v6i Pops... nojah jahukott l2heb 100 ja 110 s6itma .. Gooood luck! to me.... samas ma niiv2ga tahan minna ma ju nii armastan v6istlusi :)))) eks n2eb mis saab...6nneks sain boxid ka :)

0 kommentaari: