reede, 25. veebruar 2011

ratsasport koos Karmeniga c(:

Igatahes täna olin ma oma pojakese üle nii uhke. Mitte, et ta nüüd niiinii hea oleks sõita olnud, aga täitsa Ok oli, kuid Karmen käis muga kaasas ja tahtis ka proovida ja ta käitus nii ilusti ja sõitis taga ka nii tublisti, kõrvaltvaadates ka traavis jooksis nagu ratsahobune :) Tubli poiss ma ütlen!
Tixi oli ka võrdlemisi mõistlik, kuigi tal vist jah puberteet või midagi, energiat nii täis ja totaalselt valedesse kohtadesse suunab seda. Kahjuks K tema selga ei jõudnud, sest Marek tuli mingi hulluga sinna kordehüppeid tegema ja niigi oli seetõttu vähe ruumi ja nii see siis jäi, kuid homme kinlasti :)

BTW kui keegi ei tea kes see kuradi Karmen on, siis ta on mu sõps :D Temaga ma 10a tagasi hakkasin koos ratsutama, tal jäi asi olude sunnil 2006a katki, kuid vahest üle aasta käib mu sukse treenimas :)

0 kommentaari: