neljapäev, 17. veebruar 2011

kylm on

Tegelt ka.-ARCTICA-
Ma pole viitsind j2lle kirjutada. Pole nagu ka midagi. V6istlused olid, aga noh ma panin matsu :P eelviimase t6kke ees 110s. See oli siis sedasi, et hyppas esimesed kaheksa t6ket ilusti 2ra, s6itsin paar okserit liiga l2hedale ja kuna ta siis eriti lendu paneb siis maandusin liiga sadulasse (mitte jalusepeale) sis viimane okser oli see 9sas  suht peale p88ret ja seina hype ja n2gin, et j22b j2lle liiga l2hedale ja m6tsin, et surun siis juba kaugelt, aga nakstigi minusilmam66t oli ikka liiga nihu ja see oli tixi arust liiga kauge, aga ma juba valmistusin kaelapeal stardiks aga ta tahtis sammu veel teha, aga kuna ma juba nutsus seal olin ilma ratsme ja s22reta, siis otsustas ta k6rvale hypata ja ma j2tkasin s6itu yksinda. Parim oli see, et mu uus sadulav88 oli nii vedel, et ma ei saand uuesti selga xDD (just vahetasin oma Solibeli Indreku Kiefferi vastu ning sellel on natuke l8takamad kummid :D)
Suht l6bus, aga tegelt oli Tix tubli ja ma ei tahaks seda tema syyks ajada.Nagu ma enne s6itu ytlesin, ma ei vaata parem kui k6rged t6kked on, muidu hakkan kartma. Kui yle ei saa j2relikult on liiga k6rged, ju siis olid ka - mulle m6istagi.
Tegelikult oli veel l6busam see, et ta oli t2iesti p88rane 100 soendusel, eriti v2ikeses maneezis. Hyppas pysti, vehkis jalgadega ja keksis ringi. Ja MITTE YLDSE V2HE. Ometi ta on v6istelnud varem ju.. no ma ei tea. Saab ikka p2ris korralikult syya ka viimasel ajal, ime pole et sooda . Loodetavasti tuleb natuke liha ka luude peale :/ sest ta endiselt ysna k6hn. Aga meeter muidu s6iduajal oli ysnagi OK, yks tuli liiga l2hedale ja selle v6tsime kaasa, aga jah pole viga. Ehk j2rgminekord saame paremini hakkama :))

Pyhap2eval tegin pojakesele hyppeid. Normaalne oli, on vingemalt hypand, kuid samas oli ka toop2ev pyydlik ja tubli. M6lemad nii lattaed, kui okser olid 150 ringis, ykskord tahaks talle k6rgushypet ka tegelt teha  :P Huvitav kui k6rgele v2lja l2heks, samas j2llegi ta pole kunagi blokki pand vabahypetel ja ein tahaks teda hirmutada ka ning meil postidel saab vist max 165 v nii panna auke pole rohkem :P Igatahes ta on nunnu poiss.

Ylej22nd p2evad, ehk E-K s6itsin m6lemaga kergelt 1/2h ringis. Hobused on yllatavalt head olnud, Tix ka liikund p2ris h2sti ja pehme olnud ja hea noh. Yksp2ev tegin oldschooli, proovisin jalusteta kergendada, k6hulihaseid jalat6steid, daamiistakut ja muid sellised asju Tixi seljas ja ta suhtus t2iesti m6istlikult. Ta on nii heasydamlik hobune kuidagi. Vaatad talle otsa ja vaatab vastu oma suurte sydamlike silmadega ^_^ aga ulakas on ta ikkagi.

T2na ma ei viitsind minna, las nad yksp2ev naudivad kylmapyhi :Pvabahüpped 13.02 :)

0 kommentaari: