pühapäev, 6. veebruar 2011

Simplify

Btw ma kirjutan netikaga, sellep2rast tapitahti pole :D 
Igatahes t2na siis oli selline p2ev, et proovisin lapsukestega natuke hypata. K6igepealt, aga tegin Popiga m6ne pildi, sest ilm oli nii m6nsa ja p2ikseline :)) Poiss on natuke juba mehe moodi ja parasjagu suur ma avastasin :P, samas on ta ikkagi selline pisike nunnu ja j2nku. Peale pildistamist, panin valmis s2ravpuhta varustuse selga( jaa on m6istli vahel varustust pesta, paistab nagu uus xD)ning maneezi. Panin t2na tavalise kaheosalise looseringi talle, oli p2ris hea. T2na ei vaadan nurki, ega 22ri, ega midagi sain ratsutada. Tegin niisama v2heke soojaks, voldikeste ja yleminekutega. Galopp isegi oli rahulikum, samas natuke ikka sahmisin ja tema sahmis ja noh, aga parem igatahes. Tegime siiis m6ned hypped, kuna t6kked olist suht kokkulykatud, siis pmst 1-2 t6ket oli, aga jah k2is kyll, tahtsingi lihtsalt tulla ja vaadata, kus maal nad on. Popi oli t2itsa asjalik, kui poleks ise pange nagu KOGUAEG pannud oleks vast veel parem olnud, aga j2in temaga rahule, j6udu tal igatahes on, tuleb tegeleda m6istuse ja tehnilise poolega xDDD
Tixi siis j2rgmisena, algusest peale oli l6dvestunud, eest yldse ei n2ppind kui tahtis oli yle ratsme, aga liikus sirgelt ja hea rytmiga. Hypata oli taga v2ga tegija, no tagumine ots lihtsalt lendab niiiii v6imsalt xD, j2llegi suutsin ise absoluutselt mitte yhtegi korda korralikult peale s6ita, aga tema oli tubli ja pyydlik. Kuna t6ke oli v2he nurka, siis see oli jam, et kippus v2he peale t6kket sisse vajuma, ja korra natuke libises v6inoh kuidagi kooberdas ja tegi m6ne 2kilisema liigutuse, aga rahunes 6nneks maha :P
Oi kuidas tahaks v6istlema, aga samas ma tean, kui vedel ja saamatu ma ise olen :/ SUCKS.. siiski ma vb l2hen teen nalja V22nas ylej2rgmine nv kui transpordi saan.. Hopehope igatahes..
Tegime m6ne video ka t2na ja j2reldus on, et nad on vahvad :))

0 kommentaari: