neljapäev, 3. veebruar 2011

if you really want to know WHY??...

Niisiis homme (reede 4.02) jõuan ma tagasi kodumaale ja nii mõnedki inimesed on mult küsinud, et miks sa tagasi tuled . põhilised KKK´d on Kas sa oled rase wä? EI, ma olen lihtsalt paks, hea elu oli noh :D . Kas su hobused olid nii halvad, kui sõitsid, et sellepärast tuled tagasi? Ei ütleks, kindlasti mitte halvemad, kui varem. Kas lähed tagasi? Pole esijalgu plaanis, aga kes teab.

Suurem osa ajast mis ma Walesis veetsin oli vapustavalt vahva, aga samas pole see siiski minu jaoks. Esiteks kolmevõistlus, jah ma olen unistanud sellest, aga lähemalt vaadates.. siiski ei. Mu töö ei olnud ka kindlasti mitte kerge. Sööta hobuseid, boxe teha, jalutajasse panna, sõita/kordetada/ohjata/maastikul käia/galoppimas käia ning samas groomida ja teha night run'e. 10-11 tundi päevas...Ja meie 'tervislikud' eluviisid. Ma lihtsalt ei näe enam sellel mõtet, kuna see ei ole minu unistus.. Samas ma ei kahetse absoluutselt seda. Ma õppisin üsna palju nii groomimise , kui (noor)hobuste õpetamise kohapealt ning tänu Benile ja Blobile hakkas mulle koolisõit väga meeldima.
Mul on lihtsalt niipalju uusi ideid mida oma hobsudega teha. Kindlasti põhiliselt üritame siiski takistussõidule keskenduda, kuid kogu paindlikuse ja liikumise arendamine on väga oluline, seega topeltkorde ja ohjamine, eriti Arcticale ning kõiksugu latid ja harjutused Popile.
Fingers grossed, et ma leian ka mingisuguse sissetuleku allika, aga vara veel öelda... Igatahes kes iganes, millal iganes, kus iganes mõtleb minna välismaale, aga ei tea kas see on hea mõte... Siis HELL YEAH! GO my special Mouse :)

0 kommentaari: