teisipäev, 2. märts 2010

Ma mõtlen, järelikult olen olemas...

Ma vb ei peaks filosofeerimisele eriti aega raiskama, muugi on teha .. Või kas on ka *-) ?!?!
No igatahes oli ka NV teine päev igati positiivne minu jaoks, Preiaga võistime noorhobuste 110 sõidu, natuke oli elavam , kui Niidus ja päästis mind mitu korda keerulistest olukordadest.
Hana juures tšillisime ka, tal on üks Ruila suuremaid boxe :D Ja ta käisväljas kõige suuremas jooksuaias.. kohe maneeži taga oli. Passis ees nurgas ja ma maneeži tribüüni poolse ukse juurest hüüdsin Hana, Hana (sellise häälega nagu ma teda ikka, alati kutsunud olen) , tuli galopiga hirnatades meie poole otsa, astusin veel lombis mõlemad jalad märjaks et sinna koplijuurde jõuda, oeh minu väike tibununnu :) ..
Eile-täna sõitsin Popiga. Eile ei olnud ülisupper, aga hakkasin natuke asjale pihta saama. Tänaseks mõtlesin oma peas välja mida ma täpselt tegema peaks ja kuidas. Iseenesest lihtne, aga vajas pikka mõtlemist. Kuidas ise ennast oma märguannetega ja istaku kohapealt kontrollida.. Olin täna üksi maneežis ka ja sain rahulikult ratsastusele pühenduda, alguses oli keerulisem, aga mingi hetk lihtsalt nagu naksti saime krambist lahti ja oli väga hea, traav oli nagu suurel hobusel. Läbi selja, rahulik, samas maadhaarav ja eest üsna kerge (eile oli liiga käepeal).. Galopp oli natuke kiirustav vb, aga üldiselt sain vähemalt aru mida ma pean tegema :), et asi pana jälle rohkem liikuma.. (viimasel ajal trennid liiga üksluiselt nurkadele suunatud olnud...)... Hea trenn oli, kõik see pidev enda kontrollimine ja üldse ilusti istumine väsitas ära xD
Arcticaga tegin ka üsna lühidalt, alguses jälle kõndis nagu kaamel, ajas mind sellega närvi täitsa, natuke sahmerdasim ja õnneks üsna kiiresti rahunes maha. Hästi ühtlane pehme oli jällegi, suuri nõudmisi ei olnud. Natuke säärest ja natuke üleminekuid, aga tõsiselt hea oli kerge sõita ja pehme ja ma kohehetkega ei osanud midagi muud nõuda, sellepärast lõpetasin ka kiiremini ära, et mõelda mida õppida ,õpetada , sest hea saab ka alati parem olla :)..

0 kommentaari: