laupäev, 27. veebruar 2010

Arctica teine võistlus ning eelnevat kaa :)

Alustame siis varasemast ajast.
Popiga olen teinud harjutusi ja hüppeid mitu korda ning väga hästi on õnnestunud, on hästi toiminud ja tehniliselt on ka täitsa arvestatav. Nurkadega saame juba ka vaikselt läbi.. Aa ükspäev panin matsu ka ... ma ei mäleta miks, aga suht lambikas asi oli xD ... Sellegipoolest on taga mõnus olnud...
Preiaga on raske, keeruline on panna ta 100% toimima, kas ei liigu või ei lõdvesta piisavalt ja muidugi ma ise olen paras hunnik õnnetust seal seljas :D Neljapäeval andis Indrek meile trenni ja üsnagi sujus sain aru mida ta tahtis :D Preia hüppas täitsa tublisti, tõkked olid osad lõpuks 130 ja no mis ma ütlen, võimu on :O :P Saaks vaid kõik õiges järjekorras paika...
Tixi on see nädal supper olnud, paar viimast trenni pole isegi kaamelit mänginud, kohe algusest peale pehme ja lõdvestunud ja valjaid saame juba ka täitsa kenasti pähe jälle :) Hea hea
Kui ise hüppasin siis vahepeal liiga andsin hoogu ja läks liiga pikaks ja hakkas edasi liiga hüppama, aga neljap kui Marin hüppas oli tõesti hea vaadata. Nii ilusti töötas :)

Täna siis olid võistlused Ruilas, läksin Inxi ja Silluga koos :) Toris natuke sahmerdas treikusse minemisega, aga kui Inx ja ta peika lükkasid siis varsti saime peale (Sillu oli ees).. Kuna vahepeal oli paras lumeaction siis tehti sõit soendustega, Tix oli mõistlik traavis lõdvestus ja oli rahulik, galopis kepsutas natuke ja kippus peput loopima ja sahmerdama, aga mitte väga hullult. Eks vähe häiris see ka, et mingi tont koguaeg mingi poniga (?) otsa sõtis ja ei arvestanud eriti kellegagi. Soendushüpped olid kõik asjalikud, saime kenasti pihta ja hüppasime normaalselt, okser mis oli nurka seda mulle ei meeldind tulla, kuna ma ei tahtnud kohe tõkke peal pöörata siis oli vastik hüpata, aga hüpped iseenesest õnnestusid:)
Kui maneeži läksin ja üksi jäin siis ta natuke jälle kepsutas :D Üldse sõidu ajal natuke põrkas kohati, aga eks vb selle pärast ka, et ma hirmuga omale kannused peale panin (trennis väga tihti ei sõida, aga pelgasin ja panin). Muidu oli täitsa mõnus sõita enamustele tõketele sain hästi peale va 4jas tõke, tahtsin kaugelt süstida ja läksime poole sammupealt :$$ väga suur minu pläss, (oota hobust HANNA!!!), aga Tixerpääastis ära :D teised hüpped olid täitsa ponksud ja kokkuvõttes siis meie esimene puhas sõit :))))
Marin sõitis ka, Hüpped olid jälle väga head, aga sama 4jas tõke läks natuke nässu ja tuli alla :( aga kuna sõit oli ilus siis ma ei põe, ma ei saaks talt rohkem tahtagi :) Üldse käitus nii ilusti ja viisakalt nagu vana hobune ... Pärast tegid Inx ja ta peix jälle grupikalli Tixi pepule ja ta tuli üsna hästi peale :))
Tallis jõudsin veel natuke Popit jooksutada ja puhastada enne kui hobused tulid, vahetasin Arctica teki ära andsin söögid ja läksin KOJU :))))
Homme siis Preiaga ! :D

0 kommentaari: