kolmapäev, 17. veebruar 2010

Nii ..
Kõigepealt ma ei oskagi alustada ...
Eile oli ika tõeline masekas peal kui istusin Arctica boxi ees.. ja Arctica on boxi sees. Nuusutab mind ja proovib süüa, aga katsuda mul ennast ei lase. Päitsdega lähen põgeneb ära, tuleb jälle ligemale uusutama ja katsuda võin ainult arglikult ja ilmtingimata mitte pead. Lõpuks panin talle päitsed pandlast lahti tehes pähe, aga väga rahulikult.. Vahekäigus kardab ainult pead ... Ma ei saa aru miks , ma ei saa aru... Ükspäev võid hobusel kõrvadest lipsu siduda ja järgmine päev ei lasta ligigi neile.. Kui ta oleks ise endale haiget teinud, miks ta siis mind boksis olles pelgab. Miks Miks Miks ?

Täna oli vastuvõtt natuke julgem,sai kommi ka koguag ja muutus üsna pealetükkivaks ja pani keelt koguag taskusse. Kõrvu ei tohi endiselt puudutada, eriti vasakut. Vähemalt mõistetakse, et Mina ei taha halba. Kui valjaid tahtsin panna, siis sikutati vahekäigus pael katki. Uued valjad pannakse kukla tagant kinni..

Vähemalt ratsutamine on positiivne, kõige positiivsem üldse asja juures. Indrek alguses natuke abistas ja õpetas ja Tix üsna pea hakkas lõdvestama ja tööle, hea oli:) Galopis tegin natuke pikemaks sõitmisi, sest galopp on natuke liiga koos, enam pole rohkem kokku võttagi, kui vaja oleks. Mõned ristihüpped tegin ka. Väga meeldiv oli, ilusti läbi selja liigutas ennast ... Oeh ta ontegelikult nii hea hobune... Ta lihtsalt on selline siiras...

Preiaga ratsutasin ka , tegelikult ennem. Alguses oli halb, aga hiljem , kuitegin palju painutusi etc, sis oli juba parem ja pehmem, nii eest kui üldse. Liikus vähemalt väga hästi :)

Popiga olen karatsutanud, mitte küll täna, aga P;E;T sai pikad ja rasked ratsastustrennid, võibolla liigagi rasked, täna ja homme puhkab .. ülehomme arvatavasti kordele ja Laupäeval võiks kõksutada mu plaanide kohaselt ..

mjah .. aga tallis on ikkagi hea, kuidagi parem kui mujal...

2 kommentaari:

Ruudu ütles ...

Äkki tallimees kuidagi lohakalt viipas talle ja ehmatas ära selle peale? Muidugi on osad, kellele ei meeldigi, kui näo pealt katsuda aga samas kui ta enne lasi.. Ma lihtsalt pakun:P

VAS ütles ...

Aga tal mingit vigastust ei või olla? Mai tea kas hobustel on, aga mingid lestad ormth? Pm, mul hakkas ka sälg kartma, kui ma 2nädalat eemal olin, aga pika peale lasi jälle kõrvast tirida.