laupäev, 6. veebruar 2010

If you belive in something..

.. you don't have to be 100% shure of that. You just belive it will work somehow. But if it does not, whats the next step ?

Suhteliselt kiire nädal on olnud, tegemist liiga palju ühe nädala jaoks. Kõik see päädis taas võistlustega. Kurtna võistlustega. Ma taaks teha lühikese kokkuvõtte, aga ma kohe ei oska. Tahaks öelda, kas see oli hea või halb, aga ma ei saa. Ma ei tea ..
Nii siis pikemalt... Jõudsime veits ennem 11 Kurtnasse, poni jõudis täpselt meie ees. Natuke aega ja sai vaatama minna rada, üsna lihtne rada tundus. Paras ponirada. Kui vaatama hakkasin, siis siiksi paljudel ponitajatele oli see üle jõu. Sellegi poolest on vähemalt istaku poolest poniratsutajad palju arenenumad(enamuses), kui minu ajal (höhö vana nagu ma olen) ..Samas on nad.. ah vahet pole.. Igatahes 1x panin poni valmis ja läksin soendama. Jooksis üsna ilusti ja rahuikult, isegi galopp oli täitsa hea, rahulik, võinoh selline ühtlane samas liikuv ja kerge. Õige noh. Kuna soendama sai korraga 6-7 tükki pidi üsna nobedalt tegema. Esimest korda kui hüppasin tuli tõke alla, sest natuke jäi liiga lähedale, aga edasi polnud probleemi. Niisiis platsile, näitasin natuke ja läksin starti. Kohe üsna hea tempoga. Väga ilusti läks , natuke erguma pilguga vaatas mõnda, aga hüppas sääre vahel kindlalt. Korra oli intsident, peale süsteemi mis oli suht seina, ta ei tahtnud laine poole keerataja hakkas alt ära keerama, aga saime ikka minu valitud suunda. Kahjuks tuli II osas 1 alla. Minu viga, keerasn pöörde üle ...
Siis vaatama 100cm rada. Üsna kõrge oli isegi ja veidi totter, aga noh. Soendus tuli väga kiire teha, mul õnneks mitte nii kiire kui mõnel aga siiski, palju ei hüpanud, aga poni oli hea. Sõitma minnes pelgasin lainet, kuna seda ju ennem passis (kuigi hüppama ei pidanud). Näitasin seda, ühte suurt punast okserit kartsin ka ja süsteemi vahet (mis oli ju hobuse vahe). Kartused olid suhteliselt asjata, sest poni liikus ja hüppas hsti, veidi pelgas lainet ja läks natuke liiga alla, aga polnud hullu. Kõige õnnetum olen selle pärast et jälle sama tõlke mis 85-ki tuli alla :S kuigi üritasin parema pöördega, aga ei saanud peale ilusti... :( .. aga poni 1 meeter , suht korralikult pandud ja 4kp .. POLE PAHA :D
Niisis Preia, soendusel oli uimane, hüppas ka rohkem jõuga kui hooga. Sõidu ajal ikka ei liikunud, aga hüppas hästi ja polnud väga kange, tema kohta täitsa normaalne :) Teises osas üritasin natuke sõita, aga väga ei liikunud, siiski saime lõpuks V koha meetris :)) ... Siis 110, jällegi päris kõrge ja nõme rada, kõige nõmlam oli muidugi see, et soendus oli ikka väikse osa peal, vähe ruumi sitt hüpata.. Samas sain soendusel ta päris hästi liikuma ja võiks suht rahul olla.. Siis sõit. võtan esimesele hoo sisse ja sõidan peale, aga jääb ikka liiga ...ja läheb lähedale ja tõmbab alla. Üldse selline vastik oli sõita kangem ja enam jälle ei liikunud, 4jas tuli ka alla.. Samas ülejäänud hüpped väga pingutas ja kuigi ma läksin vägavildakalt , lausa poolviltu süsteemile peale (sest kartis laine tagant pöörata) ja siis viimane tõke- laine. Läheb läheb nagu juba hakkab peaaegu hüppama ja PANeb plokki :S WTF .. lähen uuesti, parema hooga, keskele risti peale, ja kaugemalt juba hakkab , plokkama , et ei lähe .. täitsa pekkis , ma olin nii vihane, et ma oleks talle tahtnud korralikult virutada, ikka väga korralikult (sest ta tegelt ei karda ju munnigi ja ta lihtsalt viimase ees paneb plokki :S:S), aga ma talitsesin ennast.. Aga ikkagi ma ei tea miks ta nii tegi, mis see laine talle teinud on... MA ei sAAA aru vahest ... :/ :(
Ja minu suureks kurvastuseks läheb poni nüüd ära Luunjasse :'( .. rendile selleks aastaks ... mjah .. hea poni, ma siiralt loodan, et neil läheb hästi, sest see poni väärib head sõitjat...väga ...

2 kommentaari:

Grete L. ütles ...

kes sõitma hakkab temaga?

HannaB ütles ...

Stefani Sabrodin