laupäev, 13. märts 2010

Good

Viimasel ajal on asjad täitsa mõnusad olnud, eriti neljapäeval. Läksin talli ja vaatasin OHOOO kus mu sadul on. Aga üsna kähku mõistsin, et Ints oli sedaproovima läinud :D Mis seal ikka võtsin Tixi asemel Preixi :)
Villa just hüppas üksikut tõket seal. Sättisin tal tõkke veel teistpidi hüpatavaks, ehk maalati panin teisele poole. Intsuke päris meeldis mu sadul, ta arvas, et parem kui syreti Prestige.. Mulle meeldib ka mu oma rohkem ... Igatahes hakkasin ratsutama ja Indrek hakkas õpetama :) Ma liiga ajan varbad laiali ja ei toetu jalusele vaid istun istun koguaeg .. Kui mulle meelde tuletati KOGUAEG siis suutsin juba vaikselt, kuigi raske oli sest Preia on suht lai ja mul on nii lühikesed jalad ja ma tundsin ennast nagu paranka. Hüppasime ka natuke ja tegelesime ka hüpates mu istakuga, natuke istun sadulas liiga taga, seega on palju keerulisem hobusega kaasa minna. Aga lõpuks jäime kõik üksteisedga rahule :D Ma Intsu ja Preiaga, Ints jäle minuga ja ma loodan, et Preia ka rahule jäi :D
Jalutasin ponu maha ja talli, seal võtsin Tixi. Sain oma sadula tagasi (mis nüüd Indreku oma pidi olema xD) ja panin ainult lamba alla. Suht Ok oli. Loodan, et kitsam kaar tuleb varsti :).... Igatahes Sõites oli üsna mõnus, alguses vähe oli äksi täis, aga üldiselt hea, hüppasin ka natuke , ühte madalat rajakest ja hea oli, üritasin kõike meeles pidada mida mulle eelnevalt öeldud oli, Tixiga oli kindlasti lihtsam nii teha ja väga paranka ei pidanud ka olema :D .....

Reedel siis ... Kõigepealt Tixeriga, tegin sellise kerge lõdvestava trenni, suurt palju ei nõudnud, aga ta oli hea lõdvestunud ja mugav. Galopp natuke on ebaühtlane veel kohati, aga üldiselt hea :) Pikalt ei teinud ka ... Ahjaa . Meil pidi maneežis mingi bänd w asi olema, mul sadulavöö kõlises (klapil 2 metallist kinnitust ja nad kõlisevad üksteise vastu) siis Britil suulised kriuksusid väga kõvasti ja siis Marek mõtles veel midagi takistustega teha :DD

Järgmisena siis Popiii. Manin libiseva, nagu viimastel päevasel üldse.. Hea oli, katsusin käe hästi pehmena hoida, sääred ümber, varbad sees. Täitsa hea oli kohe, hobune reageeris mu korrektsema istaku peale palju paremini. Üldse suutsin teda nimodi rahulikumaks ja lõdvestunumaks saada ja kui ta toimib siis ta galopp on nagu raskelt hea :D .. Paremast vasakusse vahetb nii knasti jalga ka, teistpidi pole väga proovinud :D... Igatahes jah .. Tegeleme lihtsalt basic asjadega.. Lõdvestumine üleminekud...

0 kommentaari: