pühapäev, 14. märts 2010

Happy B-day my little horsey

Aga alustame eilsest ...
Läksin übervara talli mingi 11 olin juba seal. Panin vaikselt popi valmis ja läksin sõitma. Libiseva ka peale again (mul oleks uut libisevat vaja, sest kohati mul on tunne, et mu libisev ei libise xD ). Üritasin põhiliselt ennast kontrollida, ta oli hea, nurgad üsnagi rahulikud, kui ennem juba paindesse kutsun , sõidan nurga läbi sisi jälle sirgu. Tegin üsnakese palju voldikesi ja suunamuutusi. Galopp polnud nii hea kui võiks, kas jään liiga kokku hoidma või valgub liiga laiali, ainult kohati on nagu kompaktne see asi. Proovisin sihilikult paar jalavahetust teha. Paremast vasakusse on hea, kui olen sääre eest natuke väljapoole lükanud, siis jääb korra ootama, "kas nüüd tõstad ?". Vasakst paremasse nagu ootama ei jäe ja kohati puterdab:D ... Igatahes tegime siis hüppeid. Katsusin ennast paika saada ja rahulikult koos üle ristikese kapata. kohati saime hakkama, siis jälle läks segamini. Tulin korra rida ka(ristikestega) aga vahed absull ei klappinud siis loobusin, võtsin libiseva ära ja tegin natuke lattaiaga veel :) ... Põhiliselt ca 90 cm, lihtsalt et saaks paika ja ilusti. Ei olnd nagu supper, enam-vähem oli :)Lõpuks siis tõstsin ka 2x .. 115 oli, ja siis üllatusena hobune tegi hüppe :P.. tulin natuke elavamalt korra veel ja hobune hüppaski xD... Ma olen varemgi arvanud, et talle ei meeldi hüpata tillukesi tõkkeid :D .. Aga igatahes kõrgematega peab veel ootama, sest üldiselt ta on üsna pisike alles :D
Natuke veel nännutasin teda ja siis läksin ära :D Käisime pisikest onutütretütart vaatamas, kuune väike MAIA :)
Igatahes täna oli Popi sünnipäev (PIDUU) Emps tegi talle "tordi" või maiuse :)
Siis läksin Tixeriga sõitma, ta oli kohati tont ja kepsles nagu noor hirv :D... Igatahes tuleb kordetada teda :D ... Aga kohati oli üsna hea, hüppasime siis kah. Hea üldiselt hüppab nagu noor jumal ... Panin väikse tõusva tõkke kah, 110 või veits peale oli, hüppas nagu linnuke :)
Siis käisin Popit maneežis kiusamas ja jooksutamas. Panin korra ristikese ka ja korra lattaiakese, algul ta tahtis selle juurest ära joosta ,aga siis läks üle xD... Siis tegime veel "reidikaid " ja kollidega tutvumis ka ja viisin ta ära...
Lõpuks siis veel preix ka.... uuuuuuuhhhh... Midagi minule rasket, eriti rasket, niii raske on tema ümber oma jalgu ilusti hoida, reallly ma olen nagu paranka xD... Aga tuletasin meelde seda koguaeg ja jalad olid vähemasti normaalselt ja toetasin jalusele ja istusin piidavalt ees, ainult selg veel liiga küürakas :(... Igatahes Preix oli päris hea ja tegime mõned hüpped ka. Lattaeda võimlemise mõttes, panin korra vähe kõrgemaks ka ja viimane kord tegigi kõige parema hüppe :D Igatahes Andsin pudru Popsile ja Tipsile ja sai see igavene päev otsa ka. Manitsesin veel Britit ja Tixi, et nad ei läheks õhtul Popi peole, sest nad ei ole veel täisealised xD

0 kommentaari: