esmaspäev, 8. märts 2010

pushing

Ma ei tea mis mul viga on. I push push push .. till things fall apart..
Esiteks Preia, eelmise nädala trennid läksid kord-korralt paremaks, nõudsin rohkem sain enam.. Liikumine oli nii hea, nagu lennult astus traavis sääre eest, galopis fulee oli ühtlane, läbi selja. No kõik .. Võistluste soenduses oli ka hulga parem kui tavaliselt, liikus täiesti arvestatavalt, oli isegi selline "erk". Hüpped tulid täiesti okeidlt soendusel . Ma olin kindel, et kõik klapib. Ma ootasin, et kõik klapiks. Ja sõidu ajal, kõik lihtsalt enam ei toimi, ta lihtsalt on nagu suss keset platsi. Ma ei oska ratsutada, veel vähem sussiga. Ma ei tea mis ma tegin, ma tean ainult, et asi pole ainult temas. Ma mõtlen ja mõtlen kõike uuesti läbi, aga ma EI tea mida teha, mida ma oleks pidanud tegema ( ma alati oskan analüüsida ja asju teistmoodi mõelda, aga nüüd on mu mõistlus otsas) .. Ma tahaks lihtsalt, et ma saaks paremini teha asju, et ma oskaks.. Asi ei olegi selles, et ta 2alla tõmbas, see pole katastroof, aga ma tahan ju nii väga.. Arutasime Intsu ja pärast Andrusega ka, vb oli asi kohati selles tõkkes (3. tõke .. mida teisedki tõrkusid- mahaajasid jne), vb olid vahed liiga keerulised.. vähemalt oleks siis midagi süüdistada.

Teiseks Popi, ta on tubli olnud, aga need nurgad ja sahmerdamine, ma tahan, et kõik oleks perf. Tahan, et ta jookseks nagu kellavärk ja kõigeenam seda, et ma nõuaks seda kõike õigesti. Mulle tundub kohati, et ta on mul liivga käepea, et ta ei liigu piisavalt elastselt, et ta ei tee seda ega toda :(.. Ma tahan ja tahan.. Ja lõpuks ma olen sellest nii fustreeritud, et ma seda ei suuda..Oeh ... Palusin again Indrekut et ta mind väheke aitaks ja ehk ta saab mulle mõnipäev näpunäiteid anda. Ta lihtsalt ütles, et vabalt võtta, pehme käega, rohkem jalgadega, et küljepeale liikuma hakkas, et jookseks sirgu ja lõdvestunult. Vähemalt poisu pidi juba väga hea välja nägema ja täitsa hobusemoodi jooksma xD...
...
Lihtsalt pean endale piduri peale panema, mul on ometigi ju noored hobused.. Ma ei oskaks neits rohkemat ju tegelt tahtagi :))

0 kommentaari: