esmaspäev, 22. märts 2010

Tere jälle traumapunkt :)

Täna siis üle mitme kolme päeva tallis :)
Tixiga trenni ja uut geelikat proovima, jubehead on ikka need läbipaistvad aukudega (Y). Imre parasjagu silus platsi kui läksin ja Tix vaatas natuke, jalutasin üsna pikalt, aga ta oli ikka natuke kaamel- küür seljas selline :D.. Traavi tegin siis oli suht kiiresti hea, lõdvestunud ja kerge, tegime üleminekuid ja sääre eest astumisi ka natuke :D Indrek natuke kõrvalt kommenteeris ka ... Siis pakkusin talle ka ja ta oli nõus proovima .. Palju parem, kui viimane kord ^^, aga nüüd peaks teda hakkama koku ja kõrgemaks sõitma, natuke sebis taga ja varsti juba tix jooksis väga mõnusalt.. Ikka koleilus on ta (:... Galopp oli ka neil selline mõnus ja ühtlane, nagu päris ... Igatahes Ints tuletas oma arvenumbrit mulle jälle meelde (et oleks aeg juure maksta xD) ...
Järgmisena oli Preixi kord, ta oli üsna erk, aga samas ei tahtnud läbi ratsme minna, küll oli üle siis jälle liiga selle peal, Libisevaga oli natuke parem, aga üldiselt selline keskpärane trenn.... Jalutasime veel pärast kasvanduse vahel.. ^_^..
Kui talli tulin, siis G pani Britit valmi, tahtsin ka näha kuidas siis uued valjad peas on ja ootasin, et saaks Popi välja tuua (panin juba ennem päitsed pähe ja teki võtsin ära). Kui G oli peaaegu valmis siis tahtsin minna Popit võtma, ta sügas kõigepealt seal pikalt ja sis keeras nina nurka, ma läksin uksevahelt sissepoole tahtsin keerata teda, panin käe tagumiku poole ja kui sõrmeots vastu läks siis käis litakas... ma nätstigi istukile vastu boxi seina ja siis tuleb minu juurde ja vaata suurte silmadega, et MIS SA SIIN ISTUD ??? ... no mees ma tegelt nagu tulingi siia.. Aga ma ei süüdista väga teda, sest ma tean, et ta pelgab tagumikku ja eriti veel kui midagi sellega ootamatult toimub ... Siis avastasin, et mul on vist suu verine ja lõuks oli ka veits valus (sain siis mööda lõuga )ja oioi lõuast jookseb verd :D helistasin sis ja lõpuks otsustasin ikka traumakasse minna, sain Marekuga... Ta pidi Andrusele mingeid asju viima.. Nad kohe tegid mu kulul nilbeid nalju xD... Et noh Hanna nagunii uimane, et ega ta vastu ikka ei hakka xDxDxD commoonn ....
Igatahes traumakas siis õmmeldi lõug jälle kokku ja tehti CT ka, aga õnneks ainult kerge põrutus :) .... Nii, et jah hea aheaja algus xD

2 kommentaari:

ülle ütles ...

Vaene Hanna ; vähemalt lõpp hea - kõik hea! Tervenemist!

Pätsu ütles ...

Varsti tunnevad need traumapunkti arstid su ära ka :D !