reede, 2. detsember 2011

Heyyy!

Ma ei teagi millest alustada, aga ükspäev mul oli nii tunnike aega tallis ja sõitma ei jõudnud ning kuna koplid jubemudased, siis otsustasin mõlemaga nii 15 min jalutuskäigu teha käekõrval. Popi oli selline rahulik ja uudishimulik, pisut oli oma õlaga mul otsas, aga üsna tore oli taga jalutada, ei sikutanud kuhugi ega ei olnud midagi väga hirmsat :) Tixi oli ka supperelevil, et saab ringi vaadata, jalutasin mööda teed kaugemale, kuni tuli suurem kurv ning ta nägi kaugemal koera koos inimestega ja peale seda no ei ole enam võimalik jalutada, sest ta koguaeg tahab kapata kusagile puhiseb ja kepsab ringi nagu hull. Nii, et tagasitee oli üsna põnev.
Eile oli mul sünnipäev ja natuke sai seda tallis ka tähistatud (tänud, kes kohale tulid ja muga torti sõid ja Syretile imeilusa teki eest). Igatahes Tixiga ratsutasin ühe korraliku trenni ja ta oli üsna hea, tegime madalaid hüppeid ja lõpuks oli ta juba natuke isegi maha rahunenud :) Siis käis Veiko ja tegi neil kabjakesed korda. Popiga ei jõudnudki sõitma, kuna ta sai natuke rahustit enne kui Veiko tegema hakkas ja tagumised jalad said ka ilusti korda. Tegime veel Happy Feat'ile ja Empiirile vabahüppeid ja Päris õhtul ratsutasin natuke Gameboy ja Leoniga, seega pikk pikk tallipäev. Kodus sain maasikakujulise tordi, mis emps mulle tellis nii nunnu :)

0 kommentaari: