esmaspäev, 26. detsember 2011

.

Ma olen mitu paeva vaadanud Horse and Country kanalit ja m]tlesin, et OMG kuidas tahas praegu huntingule minna. Kahju, et meil sellega ei tegelemiseks v]imalusi pole. Miss my ponys by the way, pole neid juba kolmap'evast saati nainud. Kolmapaeval ehk siis saab l]puks, olen neile siit-sealt asju ka saanud ebayst juba natuke aega tagasi tellisin Tixile sellise paksu weatherbeeta fliisi, m]nus ja maks ja seest selline karvane, Popil on samasugune must, aga suurem, Tixil on 6"9 ehk mingi 155.  Soovitan nii v]istlusteks, kui jahutustekiks klipitud hobusele.

P[gamisest r22kides, sain endale uued terad suurele masinale. Pole samad mis enne, kuid palju paremad peaks olema, peaasi, et sobivad  :P. Maksavad m]nusalt 35£, ehk saab rohkem, kui kolm korda teha siis ka!
Dechatlonis n2gin h2sti ilusaid kaskasi, mitte, et mul vaja oleks suvel just sain CO, aga silma j2id siiski ja hind on supper normaalne.
Mul emps muidugi n2gi pehmeid p2itsmeid ja ostis need :D Sellised heledamad sinised hallika karvaga  , peaaegu nagu pildi peal aga heledamad ja pael ka kaasas. Nii nunnu :D
Muidugi n2gin Spillersi ja Baylise s88tasi ja DH s88dalisandeid ja isegi tavaline poehind on 3x odavam, kui meil, jube mis meil toidu eest tahetakse saada :S. Oleks pagasis ruumi oleks m6negi 6li ja lisandi ostnud. 
Tegelt on p6nev see, et homsest hakkab minu NO LIFE, kuna ma sain j6uluks sims3 petsi (ja ma tean, et ma peaks nagu vana inimene olema, aga mulle nii meedib sims ja m6tle ... sims hobustega.. chooool juu :D) 
Okei ma l6petan selle jutu, sets midagi reaalselt hobustega seotut lihtsalt pole kirjutada ja miks na yldse jutuotsa yles v6tsin, sest keegi pole 100aastat kirjutanud midagi.. SUCKS

0 kommentaari: