teisipäev, 6. detsember 2011

Vahelduseks tahaks ma oma beebihobusest rääkida, sest ta oli täna nii tubli :)
Aga enne veel natuke oma mõmmikutest. Mõlemad on üsna tublid olnud, mitte supperlux, aga täiesti sõidetavad ja käitunud ka normaalselt. Täna tegin neile ainult natuke kordet, kuna muudele asjadele oli juba nii palju aega kulunud ja Dj oli vaja kindlasti sõita. Homme, kui ma vähegi viitsin, siis peaks Popi uuseti klippima ja niiväga tahaks Dj ka ära teha, aga jah aega võtab ja ma ei tea kas ta laseb üldse.
Kiitmise osa siis ka. Django on nii nunnu olnud viimasel ajal. Kordet teen ikka ette enne sõitu, kuid rohkem profülaktika mõttes, sest vahest ta jookseb natuke küürakalt alguses, kuid viimasel ajal olen natukese haaval vööd pannud ja ta on sellega üsna harjunud. Maneeži ääri ka ei karda nii nagu varem, ühtpidi jookseb juba kenasti nurga läbi teistpidi on nina väljas, aga siiski sõidab nurgast läbi. Galopis teen natuke täisistakut ja jookseb päris hästi ja jalga vahetab tublisti, pühapäeval tegime mõne hüppekese ka ja ilusti saab juba galopis tõkke poole tulla :)  Täna just mõtlesin, et pole Sannuga ammu teinud, et peaks vähehaaval tegema kordet või kerget trenni jälle, kuigi ma ei tea, ta pole nagu päris valmis veel ratsutamiseks ja ta on kohe-kohe neli, sellepärast ma ei mõista neid kes oma kaheseid juba panevad sadulasse. Vaatasin ka sellise pilguga Demi (2a mära) täna , et "hmm kuidas sa küll sadulas välja näeksid" , aga ma ei suutnud seda ette kujutada võib-olla kevadel suudan. Daytoniga üritan ka nüüd vahepeal jälle teha, hambad nüüd korras ja saab jälle ratsutada, ma pole tal käinud vist septembrist saati seljas, eks paistab kas hakkab mind tapma või mitte.
Mexale lubasin ka homme või mingi päev sadula selga panna, eks näeb, mis ta selle peale arvab ;)



0 kommentaari: