kolmapäev, 7. detsember 2011

Jeii.. Ma olen täiesti elus ja terve. 

Käisin täna siis Daytoniga ratsutamas ja noh maneeži saime kenasti, kui talt tekki ära võtsin, siis mingi hetk tahtis kahel jalal käia, vehkisin natuke ja kisasin ta peale ja lasin ta kordepeale jooksma. Lasin tal mõlemast jalast joosta, kuni ta maha rahunes ja peale seda natuke veel. Kui selga mineku aeg oli, siis oli tal juba täiesti kama. Suurt midagi ta mul teha ei oska, aga ta pole vast üle 9-10 korra sadulas käinud ka, seega arusaadav. Lihtsalt peab teda koguaeg edasi ajama, sest ta on paras jõmm, aga midagi ta ei karda ja ütleme ausalt ühelgi teisel hobusel kellega ma olen sõitnud (ja  ma ikka olen ju kaa) pole selline galopp, see on amazing. Treeningu lõpuks ma peaaegu andsin talle andeks, et ta on siia ilma munadega sündinud, aga mitte seda, et ta mulle konstantselt kapju pähe üritab riputada.
Arcticaga ratsutasin kaa, ta oli nii hea ja tubli täna. Ma ei teagi mida temast veel rääkida, temaga viimasel ajal pole piisavalt intensiivselt saanud teha ning sellised sisukamad trennid nagu täna on positiivsed. Ma saan talt natuke nõuda rohkem, kui ma taga igapäevaselt teen, siis ta ei kuumene nii üle.
Popi sai ka taaskord pügatud, ilus sile poiss tuli karva alt välja. Pea juurest jäi kummaline, kuna mu trimmeril oli aku tühi ja ma ei viitsinud juhet ka taha panna, proovin homme või millalgi kõrvad ka ära teha. Kuna nina ta ei lase teha, siis otsaeest ka ei hakka tegema, katsun lihtsalt hajutada võimalikult et jooni ega laike ei jäeks. Fine terad hakkavad ka nüriks minema, seega pean omale Heinigeri omad sebima ruttu :S, aga need maksavad 31£ pluss postikulu ja siis ma pean nad veel UKst ära ka tooma. Nüüd ma saan Popile ja Tixile mõlemale ühesugused talli tekid panna, siis nad on nagu kaksikud. Ma ütlen ausalt, et ma fännan Bucase Celtic stable tekke, ülihästi seisavad seljas ja mul on mõnusad musta värvi (peenikese valge triibuga) ka mõlemal. Popil jäi kaks tekki selga ja kogemuste põhjal ma eelistan mitut tekki eriti, kui värskelt pügatud on hoiab rohkem õhku vahel. Tixil on ikka üks Eskadroni oma seljas, alguses see ka paistis hõõruvat, aga tõstsin võimalikult ette tal selle ja paistab parem, kuigi hea oleks kui sinna alla saaks snuggly panna, aga mul pole nii, et too bad.  

0 kommentaari: