laupäev, 5. juuni 2010

wise



Ma üldse ei oska midagi kohe kirjutada, pealegi ma avastasin eile , et mul pole anyway mingit annet kirjutada, kui Ühiskonna tulemuse teada sain... 78 punni.. no enam-vähem... aaga 71 oli ÜL eest (max 80) ja AINULT 7 oli arutluse eest ... WTF ....Nii, et mis ma ikka arutlen.
Trennid on läinud vaikselt. Ints on Tixiga kergelt sõitnud, ma Popi ja Preiaga ja natuke Tuisuponiga .. Ning Ceilon hetkel vähemalt töötallis ja teeme tööd. Jookseb ilusti sadulaga kordel(+külgratsmed). Väga mõnusad ja jõulised liikumised, lausa kadestan. Grete abiga kõlkusin tal eile seljas ka ja täiesti viisakalt lubas mul endale kukile ronida :D Eks siis varsti ratsutama...
Võistlustest ma ei taha rääkida, ma olin nii uimane ja üldse keerasin ise palju asju pekki. Aga Preia oli tubli.. ja poni oli ju ka püüdlik... kui ma vaid oskaks teha taga sama nagu Preiaga ja ta liiguks normaalselt poleks 100 mitte mingi probleem (ja 105 ka mitte)..
Homme tahtsin Ruilasse minna, aga vist lähen ikka talli, tahaks kangesti Popi ja Zeiloga teha..

0 kommentaari: