kolmapäev, 2. juuni 2010


Suht veider siis ..
Ma ei käinud 3 päeva järjest tallis, nagu faak ? Lihtsalt juhtus nii.. Esmaspäeval lõpuks jõudsin. Mida suurepärast ei teinud. Kordetasin külgratsmetega Popit üsna pikalt ja siis ratsutasin Praiaga. Kole oli, ma ei mäleta millal ta viimati nii halb oli. Andsin Lizkale ja Tuisuponile ka tsipa trenni ja muud polnudki (ja ma tegin seda kõike "kõigest" 6 tunniga )No Tixi & Popi said mõlemad kopeldatud ka :D
Täna siis hommiul Härma, võtsin sealt Popi sööda (Subli sport..) sain talle glükosamiinistuffi ja küüslaugu ka, ja mingit muud jama oli veel..
Ratsutasin kõigepealt Tuisuponiga. Hakkab juba toimima nii, nagu mulle meeldib. Jookseb paremini, astub natuke säärest ja selline suht hea. Kuna olime sees oli 1 tõke, aga hüppasime seda anyways. Poni läheb julgelt hüppesse ja ta tõukab ennast mitte niisama ei ürita üle voolata (+). Okser oli miskine 115 :)..
Peale poni kohe Preia, jällegi kuuri sõitma, sõita oli üsna hea, aga ma ei pidanud kaua vastu.. nii tolmuneeee. Kari lasti ka just sisse ja Preia tegi mulle tsirkust ja näitas mida ma talle õpetada võin :D...
Vahepeal mäkerdasin Tixiga, jooksutasin ja jalutasin teda. Kuna mul oli kuuriratsutamisest süda paha siis Popile again kordet, ühe teise vidinaga. Lõpuks jooksis juba nii mõnusalt, et ma oleks tahtnud selga istuda :D Ehk homme saab ratsutama ;)..
Üks naljakas asi oli veel see, et Ruilast ostsin Popile kaitsmed (Veredused) L suurus.. aga kodus vaatasin, et KRT ikka NIIIIII suured, et raudselt jäävad suureks talle, aga no problems jummala parajad poiskale xDxD .. SUUR

0 kommentaari: