teisipäev, 22. juuni 2010

Võlli

Nujah .. täna paras crap ilm, aga 14.20 bussiga rallisin talli. Kõigepealt Popile korde, külgratsmed+sedelgas. ei toiminud väga, seega pikalt ei teind ja lõpuks lasin tal ilma nendeta veel kapata :) .
Siis võtsin Preia, mõtlesin, et tahaks sõita, aga maneež ju nii tolmune. Läksin maad avastama. Otsustasin minna ringiga nimodi, et jõuaksin Andruse talli juurde (aga ma ei kujutanud ette, et see tee nii pikaks läheb ). Igatahes sammusime, traavitasime ja galopitasime üsna palju. Õnneks mul sisemine kompass ütles kuhu me minema peame :D, kuigi vahepeal ma mõtlesin, et krt KUS MA OLEN ?.. Siiski jah jõudsin õnnelikult sinna, kuhu tahtsin, aga oodatust kauem võttis aega see küll ;).. Aga mõnus trenn meile mõlemale, ainuke vastik asi oli vihm, mida vahelduva eduga sadas(õrnalt, kuid siiski piisavalt, et mind lõpuks ära märjata). Igatahes väga cool oli ;)
Lõpuks veel kordetasin Zeilot, libisevaga, aga kuna ta suur, siis suukülge, mitte üle kukla. Ilusti jooksis, siis kui kari välja läks tegi eriti võimsat sammu xD..
Pärast jalutasin Tixiga kaks ringi ringrajal ja söötsin teda :)..
Homme talli ei saa, LÕPETAMINE finally :D

0 kommentaari: