laupäev, 16. jaanuar 2010

Some days+ competition in Niitvälja

Sorry ma pole viitsind kirjutama tulla siia.. ja pealegi täna tuleb palju kirjavigu, kuna ma ei oska empsi arvuti klaverit kasutada :D
Põhimõtteliselt.. mis siis olnud on .. Popi oli mingid trennid täiesti kaasatöötamatu, üldse, absoluutselt ei toimind meil see värk, tema paanitses ja sahmis ja ma pookisin ta liiga kokku ;S Lõpuks oli paras segadus. Siis ma taipasin, et ma ise teen talle asjad nii keeruliseks. Hoian eest liiga palju ja tagant ei sõida, sellepeale ta ei oskagi mulle kuidagi vastata. Viimane trenn reedel oli jällegi väga hea. Olin enamuse ajast üksi maneezis ka, seega keegi ei saanud väga segada. Liikus rahulikult lõdvestunult, ei olnud erilist probleemi tavaliste hirmutavate kohtatega ka, hoidsin käe pehme ja säärega lihtsalt rohkem surusin ja läks ilusti. Galopp oli ka kohe Okei, natuke alguses kiirustas, aga tegin mõni aeg ringi peal ja sain ta mõnusamalt liikuma. Hüppasin ka, 1. kord tahtsin kohe galopis tulla, tõkke tagant, totu ei saand aru, et ma tõkkele pihta üritan sõita ja jäi sesima ja siis kooberdas üle... Siis tulin paar x traavis. Peale seda oli galopis ka OK. siis võtsin ette penerolli, kuna oli kuidagi liiga kitsast siis pani nii, et oli X, siis maalatt, siis lattaed esimene kord passis aga kobis üle kui tonksasin teda :D.Siis tulin kapiust ka, tulin kohe galopis, tuli, tuli ilusti, siis viimane samm hakkas kõrvale minema, aga surusin ja tegi hullult suure hüppe xD.. siis tulin veel paar korda natuke rahulikumalt. Ja siis kõige keerulisem asi- 3ne süsteem. Lattaed 1fulee okser 2 fuleed lattaed. Esimesed kaks hüppas üle, teise peale juba võttis hoo üles ja kolmandast kavatses mööda minna, reaktsioon oli nii aeglane, et ei suutnud peale enam suruda, võtsin kohe sinna kõrvale seisma, tonksasin teda ja läksin uuesti. Katsusin hoida rahulikumalt ja ühtlasemalt. Õnnestus ilusti :) Siis tulin natuke rajana neid ka kuidagi, Päris ilusti õnnestus tema kohta :) Siis tõstsin natke süsteemi okserit kõrgemaks. Lükkasin liiga sisse ja tõmbas maha, järgmine kord ma ei mäleta, vist lihtsalt kolistas, aga ka ei saanud nagu okeilt peale ja 3x tuli ilusti ühtlaselt ja lõpetasin ära... Ei tegelt tegin veel natuke sellist hea rütmiga natuke rohkem koos galoppi ka siis ette-alla traavi (niivõrd-kuivõrd see õnnestus) ja siis alles lõpetasin ära. Vahepeal olid tulnud Tiku ja Muhk , seega natuke läks siis jälle ärevamaks, aga hullu polnud ;D

Tixi on kogunädala üldiselt olnud hea. Trenni alguses on kramplik ja kepsuta, aga kui juba painutan, sääreeest astun ja muidu igasugu üleminekuid nõuan siis lõdvestub nii hästi ja on galopis ka ühtlasema fuleega.
Marin hüppas 3päev. Alguses tegi jälle traavis, aga siis üritas galopis ka, sai ilusti tõketele pihta ja Tixi tõesti mõnusalt põrkas ;) Reedel sõitsin ja tõesti õnnestus ta hästi sirgeks pehmeks saada, tõesti ülihea oli. Siis tuleb Aadi ja hakkab tarka panema, et sa pead ikka lühema traaviga sõitma ja teda koondama ja et hüppehobusega ei saa sellist traavi teha jne... Ma olen õppinud üsna kannatlik olema, aga lõpuks ma murdusin ja ütlesin, et sõitku oma hobustega kuidas tahab ja ma teen sama :$ ...
(((PS! AADI TEGI KAPJU )mulle väike note ))

Preia teisip, kolmap. puhkas ja Neljap hüppasime. Oli hea, aga mitte ülihea. Hüppas üsna normaalselt, jälle olid osad 120 või nii.. Näitasin Syrrile ka oma tulemusi :P Reede oli jällegi ülimõnus, pehme nii traavis kui galopis. Hästi ühtlaselt jooksis, traavis natuke astus risti ka :) Võistlustel Niidus soendustraav oli täiesti aktsepteeritav, aga galopp juba oli nõmedam ja tõkkeid ta üldse ei vaadanud. Okseri peal oli suts parem. Kui sõitma hakkasin, siis oli juba natuke keskendunum, hirmus, et sureb välja nagu tavaliselt andsin vb liiga palju itsi ja ei suutnud süsteemile peale sattuda ja selle esimene (lattaed) tuli maha. Seega tulemus jäi I osas 4kp. Tegelikult jäin taga rahule, täitsa liikus, sain natuke sättida ja tagasivõtta. Hüpped natuke olid kohati omast mullist, aga jah mulle meeldis :)) tubli Preix.... Saime isegi 4. koha sest ainult 3tk olid saanud II ossa ja 2. nendest puhtad :P Noorte hobuste värk ... Preial oli see ka alles 2 kord kui ta üle 100 sõidab :D 1. kord oli kodus .... nice job

Välja olen neid ka natukese haaval lasknud, põhiliselt 10-15 mintsa jooksma.. Nüüd ongi nii, et lasen jooksma.. tuuritavad ja kui enam ei viitsi tulevad aiaäärde ja vaatavad, et OUW vii meid minema!!! :D .... Popi ükspäev pmst jooksiski mingi 15 min täistempos ringiratast, siis ma küll vaatasin, et vb tõesti ta võiks sellega rahateenida nagu ta vanaisa :D:D Tal on nii pikk fulee, samas ei ole jällegi väga täisverelaslik, kuid siiski maadhaarav ja üsna pikk :D:D

Nägin kuidas Hana ka Liisiga sõitis, neil läks nii ilusti sõitsid 115 ja olid 5. kohal. Pärast musitasin ja kallistasin Hana ja aitasin ta treikusse panna.. Siis kui peale sõitu teda natuke jalutasin seal ja ta mulle sellise näoga otsa vaatas, et " kas sa nüüd lõpuks oled tagasi " siis võttis mul küll kraani lahti .. Ta oli nii.. nii Hana.... Ma olin korraks nii kurb (enda pärast), sest hoolitsetakse ta eest väga hästi.. Mul oli selline tunne, et ta nagu oleks ajutiselt seal ja et varsti ta tuleb tagasi ning tema pilgus peegeldus midagi sarnas... igatahes pärast käisin korra andsin talle veel ühe porgandi, aga kaua ma ei saand seal treikus olla, sest kohe pani jälle kraanid tööle :'I
On loom, suudab isegi minu emotsionaalseks muuta :)) aga jah ma rohkem ei saa kirjutada, sest kui ma sellele mõtlen hakkab jälle pihta xD

0 kommentaari: