reede, 8. jaanuar 2010

Ha haha hahaha ha

Vaatasime vanu võistlusvideoid G'ga. Mine kanni kui naljakaid asju seal oli ... Ja Hana esimene võistlus, kus ma 2tõkkeni jõudsin :D Ja igasugu nalja... Vähemalt veidike on arengut olnud, kui nii aastate lõikes vaadata :D So funny olivaadata kui ma Mikuga ( 124cm kõrge poni) võistlesin 80 cm ... ja traavel Billyga kappasin ... ja veel paljude muude karvikutega ...

Igatahes eile harrastasin Tixi ja Popiga ratsasporti ... Popiga panin ise puusse, aga Tix oli väga hea :)

Eile juhendasin empsu , et ta mulle Veskast mõned asjad tooks, täna siis katsetasin neid :D Kõigepealt ühed päitsed, mis tegelikult rohkem Popile mõeldud, aga neid saab nii palju muuta, et lähevad mõlemale ilusti :) Sellised fliisiga ja pehmed, sama värvi nagu mu üks sealt ostetud tekk. siis sadulakujuline valtrap millel on all pehmendus, impulss kannused ja most importantly ratsutamistekk :)))) Seda tekki oli ainult 155 ja alguses pelgasin, et äkki liiga suur (sest tavalised tekid 135-45), aga sobis ilusti.

Tegin alguses ise natuke sammu-traavi, selline erk oli , rohkem kui tavaliselt ja kepsutas ka natuke. Siis andsin Marinile, natuke pusserdas, aga hakkas ilusti tööle. Marin siis hüppas taga. Alguses lattaeda, hiljem okserit ja süsteemi (2fulee vahega). Tixi hüppas ilusti, paremini kui ma viimati nägin . Ta on nii paindlik, püüdlik ja samas hea tehnikaga :) Täitsa asjalik oli.

Pärast määrsin Varsyle linimenti ja andsin Tixile õhtusöögi (1,5 kaera +1l müsli) ja Popile&Tixile Mashi ka .. Popi nii armastab seda... Tixi jällegi sööb nii kiiresti, et tal oli ta ilmatu hunnik sööki sellesk ajaks söödud kui ma ämbrid ära pesin :D Õgrardike :)

Pildi peal siis meie kurikuulsad silindrikesed (:

0 kommentaari: