pühapäev, 31. jaanuar 2010

Hea päev ja hea lõpp traumapunktis

Täna siis 1 tuli finally taas Miku :) Ta oli päris äksi täis alguses käis küürus nagu kaamel xD Aga sõitma hakates oli parem. Jalutasin pikalt, varsti hakkas ilusti pehmelt käima. Natuke lükkasin säärest ka, alguses kohe ei astunud päris, aga peagi läks paremaks. Traav oli natuke ebaühtlane, vaatas ringi ja ei olnud nii hea kui tavaliselt (aga pole ju sõitnud ka nüüd). Igatahes Tegin rahulikult, painutasin, natuke küljepeale palju pöördeid. Galopis paremat pidi oli väga hea, parem kui tavaliselt galopp oli suurema fuleega, ühtlane, hea. Tegin jalavahetuse ja vasakut pidi, hakkas põrkama, lükkasin edasi hakkas veel rohkem hüppama, tõmbasin tagasi ja andsin talle laksu (mul full ratsmed ja kuna stekki pole siis ratsmete otsaga vastu õlga), selle peale poni pani mõnusa hüppe kõrvale ja kuna mul ratsmeid enam üldse käes polnud panin selg ees seal nätaki maha, jalg jäi veel jalusesse kinni ka (poni jalused huh). Õnneks sain jalavälja ennem, kui ta vehkat otsustas teha.Nujah , ronisin püsti, pühkisin liiva maha ja kobisin ponile selga tagasi. Õnneks oli kepsutamise isu möödas, või vähemalt ma sain seda õiges suunas rakendada :D Hakkasime hüppama, oli üsna kindel ja ei jäänud alguses ka liiga vaatama, üldse hüppas kindlalt. Svarsti tuli Aadi ja natuke õpetas, kusjuures oli isegi abi, poniga tuleb matuke lõbusamalt sõita- ta ju väike , loogiline :D No mitte kihutada, aga natukeparema hooga, rohkem säärega vähem käega, samas kontrollida piisavalt ... No keeruline seletada, aga sain aru mida ma tegema pidin, poni hüppas isegi veel paremini, lõpuks hüppasim7 tõket järjest (õukei 4 tõket oli , aga kombineerisin ) ;D kõik olid meeter või rohkem ÄGE.. Aadi arvas, et see on kõige ägedam poni keda ta siiani näinud on (Eestis sündinud poni ma parandan :D) ... Mina arvasin, et üks on veel nii, et miujaoks on seis viigis Alarm võiks sama hästi põrgata, aga Aadi ei uskunud :(

Igatahes järgmisena tegime hüppetrenni Popi ja Britiga. Popi oli see nädal korra ainult kordel käinud, jeii :D (no jooksma on ikka saanud). Selga lasi täitsa OK-lt liiga palju sahmis, ma jälle sõitsin liiga palju käega, see muidugi tulebb mulle viimase variandina pähe :S .. Igatahes kui mõtlen sellele , et edasi ja vähem kätt, siis on väga hea. Galopis hakkas vahepeal päike paistma ja päikeselaigud olid maas, seega oli neid vaja karta .. hmm.. Aga jälle säär vähem ratset poliitika aitab, kui ma ei sahmi , siis sahmib tema ka vähem. Saime galopi kajälle pehmeks, siis oli hea:) Hakkasime hüppama, ma kartsin, et on püssim, oli erk aga kontrollitav. Esimene kord okseri ees pani plokki, võinoh tahtis mind mööda vedada, tulin uuesti ei vaadanud ka..hmm see vist ikka sellest, et ta ei saa alati aru, et kui tõkke poole sõidan, siis see tähendab, et üle tuleb minna :) Aga eks ajaga :) Üldiselt hüppas väga kindlalt ja tõkkele pihtasaamine ei olnud kuigi juhuslik, ta on natuke vähem segatav kui Tix, kes kuulab väga hoolega igat mu märguannet. Mõnes mõttes hea mõnes halb. Igatahes jah, hüpped olid üldiselt head, tõstsin ka kuni 105 (okserid tõusvana) .. Hüpe on hea, sellest kahtlust pole, ainuke asi on saadaise ka nii heaks .. (: Läksime siis maneezist talli jalutab mul pika ratsme otsas järgi ja üsna talli juures hakkan ratsmeid võtma lähemalt kätte, et parem oleks sisse minna, siis kui nina ees käsi on võtab mul pöidlast kinni (ikka vägaväga kõvasti ) ja lahti ei lase, ja ära ka ei saanud tõmmata, nii kaua oli, et jõudsin talle teise käega vastu nina anda ja siis lasi lahti. Poiska mõtles, et nüüd on jälle kommiaeg (maneezis peale trenni andsin kommi talle). Igatahes tallis vaatan ja pöidlast verd jookseb :S rõve, veits valus oli ka. Panin spreid peale (jah hobuse oma). Mõtlesin Tixile kordet teha, aga kunavastiku kohapealt oli katki, ei hakanud. Lasin hoopis õue. Hakkan kopli raudlatte eest kinni tõmbama suure jõuga sest nad käivad raskelt ( tavaliselt, aga mitte täna, kuna jääga nad liiguvad palju paremini [Tuuli hiljem mainis]) ja tšahh on latt ees ja minu näpp mugavalt posti ja raudlativahel. Ilus , ütlesin empsule, et näe järgmine (sõrm) ja võtsin kinda käest ära ja umbes 2 seki pärast hakkas verd tulema ja üsna korralikult :S Püksid ka verega koos + kolm lappi olid verest läbi imbunud, lõpuks ma korra piilusin, et kuidas siis välja näeb ja Tuuli arvas, et peaks õmblema, ma ikka ravasin, et Pohh lähme koju, aga ems (kes ei suutnud vaadata) arvas, et käime traumakas ära. Õnneks midagi hullu pole, lihtsalt üks räbal väike sõrm mis on katki :D Traumaka mutt oli umbes pettunud, et ei saagi midagi õmmelda (TONT, väga vastik mutt)..
Ma mõtlesin, et mis on tõenäosus selleks ,et 10 minuti jooksul vigastada erineva protseduuriga oma parema käe pöialt ja vasaku käe väikest sõrme HMM .. nagu lotovõit xD .. ja veel see äge kukkumine selg ees HAHA xD hea päev ... (igas mõttes)

0 kommentaari: