pühapäev, 3. jaanuar 2010

Mõtteid sellest mis oli ja mis tuleb ..

Eelmist aastat ma otseselt kokkuvõtma ei hakka, ma isegi ei mäleta kõike mis oli. Pealegi on nii palju muutunud. Aga nagu ma olen maininud muudatused on vajalikud, peab toimuma progress. Nii ma siis pidingi oma maailma kõigekõige kallimale Hanale headaega ütlema. Ma lihtsalt tundsin teda natuke rohkem, kui oma hobust. Just esimesed 2 aastat mil ma taga üksi olin, oli mul aega, et teda tundma õppida. Ma veetsin enamuse oma vabast ajast taga koos, sõitmine oli ainult üks killuke. Ma lihtsalt istusin ta boxi ees ja vaatasin taga tundide viisi tõtt .. Ma arvan, et ta on hobuse variant minust (: ...
Muidugi oli ka Mecu minek kurb, kuid ta sai inimese kes on tema jaoks õige, mitte ainult omanikuna vaid üldse Emma on Mecu jaoks ja vastupidi..
Ja ma jään Mecule igavesti tänulikuks võistluste ja kogemuste eest, seda suutis ainult tema. Sest ratsutades olime nagu sama poolusega magnetid, lihtsalt ei sobinud kuidagi kokku, aga ta oli kannatlik minuga ja ma lõpuks kui ma sain aru, et kuidas meil on võimalik koos eksisteerida leidis ta Emma... ja ma ei saanud öelda EI..
Kui Hana oli väga minulik, Mecu minu vastand, siis Arctica on midagi hoopis muud. Ta suudab oma muretu ja uudishimuliku olekuga muuta inimesi, lihtsalt tal on eriline aura. Ta on nagu Tixi the pixie :) Ja ratsutades tuleb kõigepealt temalt õppida ennem kui teda õpetama tormata. Teda lihtsalt tuleb võtta sellisena nagu ta on :))
Popit ma veel hästi ei tunne, aga temas on midagi sellist mis mind seletamatult tema poole tõmbab. Esimesest kohtumisest saati oli temas midagi.. Mitte ainult see, et ta võib teab kui kõrgeid tõkkeid ilma igasuguse pingutuseta hüpata... ja et mulle väga meeldib taga sõita. Lihtsalt ta nagu oleks minu jaoks.. :)
Viimased trennid ma olen Popiga niipalju õppinud, just oma istaku ja käte ja lõdvestatuse suhtes
mul pruugib ainult kõik õigesti teha, kui hobune jookseb nagu vana väljasõidetud hobune. See on huvitav, sest Hana ja Mecuga sellest alati ei piisanud :D Igatahes elu õpetab ja mul on heameel, et kõik just nimodi välja kukkunud on .. Oleks võind ka teisiti minna .... kes siis teab vb ma enam ei ratsutakski..

2 kommentaari:

ツNöpsu♥ ütles ...

Kas tohib küsida, kus siis Hana nüüd pesitseb? :)
Igatahes soovin ma edu sulle ja sinu suksudele edaspidiseks teie tegemistes!

HannaB ütles ...

Ruilasse pidi minema, ennem oli Väänas, praegu Liis Danelson sõidab taga :)