esmaspäev, 17. september 2012

Võistlused

Kodus on ikka nii mugav võistelda, peab esimese asjana ära märkima !


Õnneks ei olnud vaja väga vara talli tormata, kuna meie sõit hakkas alles 12, seega pisut enne 11 olin tallis. Tõin hobused sisse, keerasin krihvid alla (kuna soendus polnud liival) ja puhastasin nad ära. Tixi pidi küll oma sõitu pisut ootama, aga Popi kord oli üsnapea käes. Kuna ta viimane TS võistlus oli üsna ebakindel siis ma sõitsin 105 / 115 temaga. 105 polnud ilus sõit, aga mõtlesin, et proovin siis ka pisut väiksemad pöörded teha ja gaasi anda. Peab ütlema, et tulemus oli hea, sõit mitte nii väga, aga I koht tal esimest korda seega tubli poiss. 115 Ma enam nii ei kapanud ja üritasin meeles pidada mida Siret ütles, et ma natuke rohkem tasakaalu taga hoiaks ja Popi hüppas päris tublisti jällegi puhas sõit ja V koht. Nüüd oli lõpuks Tixi kord ratsutada ja ta oli soenduses jubehea võrreldes viimase trenniga. Sõidu ajal natuke kakkus, aga polnud väga hull ning samuti oli puhas. Mõtlesin kauakaua kas lähen 125, lõpuks ikka läksin ning kuigi läks vähe pekki siis ma ei kahetse. Ise käkkisin mitme okseri peal sellega et viisin liiga hoota ta sinna lähedale ja tõmbas tagumise lati maha, aga noh mis seal ikka oma kp rekordit ma üle ei löönud ja Tixi kordagi ei kahelnud, pigem oli pisut väsinud ja noh mis seal ikka saab puhata natuke ja varsti jälle ehk võistelda :)

0 kommentaari: