teisipäev, 7. veebruar 2012

Ola

Heyhey
Pole ammu kirjutanud, sest nii kül on olnud ja noh viimased 1,5nädalat pole üldse midagi teinud, ainult õue lasknud , kui vaja.
Täna üle pika aja käisin ratsutamas :)
Vahepeal siis niipalju, et Jaanuari lõpus olid võistlused, mis absoluutselt ebaõnnestusid. Juba kui Pärnust Tallinna poole sõitsin, siis tegin avarii (jeiii) õnneks autol oli Kasko, sest kuigi see vanamees kellele ma otsa sõitsin nii äkki pidurdas ja blablabla olin mina süüdi. Ema autol külg kenasti sees. Vähemalt sõitis auto ja sain kodust oma auto võtta. Võistlustel 100cm ma kukkusin eelviimasel tõkkel alla (sinna maani oli puhas) , ei saand teda tagasi piisavalt ja siis ta koperdas tõkkesse sisse, õnneks keegi väga haiget ei saanud. 110 tõmbasin esimese alla, oma viga läksin liiga hoides sisse, samas vägaväga kitsas vahe oli oleks rohkem edsi sõitnud oleks järgmisele tõkkele võimatu olnud tulla vb oleks jälle 3,5 fuleed olnud. Samas Tixi käitus tublisti ja tema pihta mul väga midagi öelda pole, eks ma ise olin ka päeva lõpuks suht saabas.
Täna sõitsin Popiga, eile käis korra kordepeal. Täiesti kukununnu oli isegi laisu pisut, aga üldiselt hea :)
NV ehk Niitu :)))

0 kommentaari: