kolmapäev, 22. veebruar 2012

aga mina vihkan kaa....

...koolis käimist. Nii tüüu, nimodi on kopa see kõik ette visanud ma ei saa aru mille jaoks ma siia tulin. Loengud on enamuses nii jurad va. spordiained, need on enam-vähem, aga siiski.
Anyway täna ma ei jõuagi vist talli, sest mul loengud poole7ni, aga eile tegin nii enda omadega kui ka oma noortega. Popi oli muidu päris hea, aga liiga palju kuidagi on hakanud jälle käepeale vajuma, mis on martingaliga seotud ma arva, sest kuigi mul on see nii pikk kui annab, siis ta leiab koha kuidas sellega toetuma jääda. tegin mõne hüppe ka ja ta hakkas mõnusalt kiiresti reageerima, kui ka suurema hooga tõkkele tulin, peaasi, et lõpuni istuks ja kätt piisavalt järgi annaks.
Tixile panin kummi peale, kuna ta viimasel ajal koguaeg selline bää. Ma ei oskagi öelda miks, aga ei ole hea. Sellega oli parem, ta püsis ühtlasemalt. Tegin suht sellise tempomuutuste trenni.
Tibud olid ka tublid, Dj jooksis nii hästi juba mõlema pidi :)

0 kommentaari: