neljapäev, 16. veebruar 2012

http://www.youtube.com/watch?v=BGNOPcQanng&lr=1

Ma ei tahaks küll nüüd midagi halba kellegi kohta öelda, aga DJ on vaieldamatult parim mu noortest kelle ma sadulasse olen pannud. Eile sõitsin kõigi noortega (enda hobud puhkasid, kuna hr. Tikk käis hambaid tegemas üleeile). Santhe oli mu esimene ohver, kuigi ta alguses oli vähe erguke ja jooksis ja jooksis, siis tegime palju peatusi, poolpeatusi ja traav tuli juba väge hästi välja. Galopis on ta veel nõrk, kuna ta on alles korralikult v'lja kasvamata, siis raske teda hoida hea rütmiga liikumises ja üsna kiire kappamine on see, aga vaikselt läheb juba paremaks. Kordetööst on ka abi olnud. Siis ratsutasin DJga kes oli ka alguses üsna hüperaktiivne, aga pärast oli super. Marek oli ka ja tegime hüppeid lõpuks hüppasine päris suuri tõkkeid (DJ jaoks). Uskumatu, kuidas ta põrkab. Vahepeal nimodi, et mul raske seal seljas püsida. Ohh kui rahul ma temaga olen :)

Märaussidega tegin ka Mexa hakkab juba natuke jagama sellest ratsutamise värgist, aga Soršu tahab teisi suulisi ja kordetööd ratsutamise kõrvale. Igatahes ma ise olen mingi rõveda gripi endale külge saanud ja Sannu pügamine lükkub homsesse (loodetavasti olen võimeline siis talli ronima)

0 kommentaari: