teisipäev, 21. august 2012

We're supposed to have fun?!

Ma käisin Perilas nv Gracia ja Tixiga. Läks nii ja naa G oli super T oli ka hea, aga ise ma ei suuda nii mõndagi teha ja ikka kõik läheb teisiti kui trennis hakkan liiga sõitma või liika näppima :/ 115 sõidus tegi ta ise totra vea, aga eks me tegeleme kõigega ja küll läheb paremaks, kiiret ju tegelikult pole :)
Popi on ratsastanud ja õues lebotanud, eile oli lihtsalt ülisuper sõita. Galopp on mõnus kõrge, aga samas ta püsib ise ümar ja noh nagu päris, traav on vahel laisu ja ma pean teda sudima.

Pärast trenni otsustasin Tixi mudast puhtaks küürida ja siis mõtlesin, et vaatan, kuidas mu patsid tal peas on, et NHTS teha neid, ei ole nii kaunid nagu Popil, aga kaugelt on OK i guess. Tegime siis mõne pildikese ka ja lasin tal korra liivakas lahtiselt joosta, ta oli võrratult ilus jooksis ja lõbutses seal. Sellistel hetkedel, kui niisama tšillid ja tegeled nendega tunduvad kõik trennid ja võistlused nii tühised - tuleks see vaid tihemini meelde. Popit kiusasin ka natuke veel ja tegime temast ka mõne pildi talle meeldis rohkem minu juures seista, kui midagi muud teha, kuid selles ongi nende kahe võlu nad on nii erinevad, samas nad armastavad su tähelepanu.












0 kommentaari: