pühapäev, 22. jaanuar 2012

Ma olen nii buzy viimasel ajal olnud, et suht vähe talli saanud, nädala lõpupoole jäi 2päeva täiesti vahele. Hobused on muidu üsna sellised keskmised olnud, mite väga head, ega õudselt pahad :)
Õnneks Kristiina on paar korda Tixiga ratsutanud, kui mul kiire on nii, et pliks saaks ikka oma energiat maha kapata :)
Ainult üks jubepahapahapaha asi on see, et Tixil tekk hõõrub (õigemini tekid), ta selline kiitsakas ka ja noh rinnapealt hõõrub veits, aga ka õlgade pealt ja ka külje pealt (peaaegu sellise koha pealt nagu oleks säärega nühkind, pisut tagapoolt) ja siis puusanukkide pealtl.  Ma ei tea ma olen erinevaid tekkide kombinatsioone proovinud, aga tulemus ikka suht sama :S:S:S  eile katsetasin viimast lahendust mis pähe tuli kui see ka asja paremaks ei tee, siis on väga pahasti :(

0 kommentaari: