neljapäev, 13. mai 2010

Ratsasport :)

Tõesti olen siis viimasel ajal üsna palju sportuinud, kui seda nii saab nimetada. 2 korda oleme käinud Andruse juures hüppamas Preiaga(Ta tall siis 2km kasvandusest). Päris hästi on õnnestunud, vähemalt olen saanud juurdeteatud kindlust ja oskust taga toime tulla, eks näeb kas võistlustel ka toimib ;)...
Tixiga mul väga ei ole sujunud, Indrek andis teisip trenni, ise tegin paar hüpet, edasi sitis tema :)....Kolmapäeval sõitis ka Indrek ja täna tegin natuke ise ja natuke sõitis tema :)Tal lihtsalt on oskusi ja teadmisi. Ta vajub mul tagumise otsaga koguaeg välja ja ... noh ei toimi õigesti. Täna trenni lõpuks ta jooksis Intsul traavis juba niihästi, et :OOO ja galopis hakkas ka jumet asi võtma. Traav tuli mul endal ka päris hästi välja, ikka käed ülespoole ja juba hobune pehmem ... Igatahes vb Ints läheb Torri taga ise võistlema ka .. :)
Popi oli teisipäeval nii ja naa, Ints ka proovis teda, algul kui ta selga hakkas minema siis Pops vähe ehmatas(või lollitas), aga natuke ka ühtepidi peps vajub välja, aga üldiselt hea ja mugav hobune pidi olema :) ...nagu ma ise ütlen, et ta pole paha hobune, lihtsalt talle meeldib pahandusi teha xD.... Eile tegin sellise kergema trenni, lõdvestasin teda ja natuke tegelesin üleminekutega .. Täna oli ta 2h umbes õues ja siis kohe trenni, kordet ette ei teinud, aga hea oli suht. Hüpates oli ka rahulik ja kindel, ei sebind ei jebind (mina kohati tegin seda)... Hüppasin korra rada ka ja väga normaalselt tuli välja.. viimaseid tõkkeid hüpates hakkas tibutama ja kui talli jõudsin siis hakkas sellist padusadu tulema xD hea ajastus peaks ütlema, saime veel normaalsel platsil ära hüpata :) AGa väga rahule jäin ja Ints ka arvas, et üldiselt poleks meeter ka nagu probleem, kuigi ei julge ennustada mis komüsanti ta võib seal tehakui uus plats ja nii ... :O...
Eksi-Naksiga (eestlane) olen ka natukle sõitnud ja harjutanud, täna tegime mõne hüpp ka, aga kuna plats peale sadu paras löga oli siis palju ei teinud :)... Igatahes ootame võistlusiii

0 kommentaari: