laupäev, 8. mai 2010

buugy

Nojah siis ma pole suutnud midagi peale oma fucking kirjandit kirjutada, mitte midagi siin aga ka mujal :D Sain sellise lapsepõlve trauma :I .
Igatahes Tallis on suht kiired ajad võistlused on tulemas ja trenn, trenn. Pealegi alustasin suvist hooaega, võistlusega Perilas, kui ka sellega, et võtsin omale noore again ratsastada ...
Ceilon on siis seekordne projekt, jällegi Cassinio- hall ka veel. Hea iseloomuga setukas on, nüüd nädal aega taga tehtud, jookseb kenasti kordel, laseb valjaid, kaitsmeid ja sedelgat panna ja teab kus on tasku :D Varsti katsetan mõnda pannimat sadulat talle selga proovida :)
Pop & Tix on käitunud nagu tavaliselt kord paremini kord halvemini, siis Popu vahepeal virutab mu seljast maha, nii, et mul nädal hiljem ka suur sini-kolla-lilla sinikas on :)- veresoon läks katki (A) xD ... eino mul siin ikka juhtub ka .
Nagu mainisin siis next nv on võistlused , Preiaga vb lähen pühap skeemi ka sõitma (ei ole üldse naljakas tegelt xD) ... Britiga on ka plaan 80cm minna, eks näeb kuidas õnnestub. Ükspäev sõitsin ja päris kenasti hakkas must aru saama - ma temast kohati siiski ei saanud xD ... aga päris normaalne olis õita, ei tahtnud must vabaneda, ega sahmerdanud ka liiga palju xD.
Ühe eestlasejunniga plaanin ka minna 80cm ... neil lausa oma arvestus ju ja puha ;)...
Aga jah ... homme katsun hüpata (maneezis) õues libe ju :/ ... ja ehk järgmine nädal tuleb Kunn millalgi trenni andma ( I REALLY HOPE ) ... Igatahes, ma nüüd jälle katsun pastaka haarata ja saada oma kirjutamishirmust üle :) ^^
Miss U MUCH :(

0 kommentaari: