laupäev, 26. detsember 2009



Hea päev, hea trenn..
Tallis olin taas umbes 1 ajal, natuke peale. Üsna varsti võtsin Popi, panin ta valmis ja läksin ratsutama. Panin libiseva ka peale, alguses pelgasin, et järsku talle ei meeldi (mõni rippuv asi ajab teda kergelt segadusse). Väga hea oli sõita, mulle tundus nagu ma sõidaks päris hobusega. Kuulas mind ja üritas oma oskuste piires vastata. väga hea oli, galopp oli ka tõsisem, polegi galopis nagu eriti nõudnud volte ja nii, aga isegi mingitmoodi mängis välja. Tal on hullult mõnus suur fulee, kohe nagu suur hobune (mida ta ju suhteliselt on ..) Vütsin libaka ära ja tegin mõned hüpped ka, esimene kord pelgas minna,selline natuke seina suunas oli ka hüpe, aga ülejäänud korrad sai matsule pihta, ei üritanudki eriti blokata. Lõpuks hüppasime väikest okserit , kummikestega lattaiakest ja tavalist lattaeda, kõiki järjest .. suht hea oli selle kohta, et pole ju hüpand veel eriti ;)...
Tixiga ratsutasin ka... Alguses oli üpris energiline, aga mitte rohkem kui tavaliselt.. Siiski Intsu õpetusi meenutades tuli meil päris hästi välja, traavis oli mõlemat pidi hea, painutada õnnestus ka nimodi nagu peab ja astus sammukesi sääreest ka. Galoppi tegin kõigepealt paremast jalast, alguses rabeles, aga siis vaikselt rahunes maha ja hakkas päris hästi jooksma, julges nagu võtta pikema fulee, üpolnud kramplik jne. Vasakut pidi oli suhteliselt kehva, vahepeal nagu hakkas ja siis jälle läks täiesti jamaks.. Mingi hetk siiski saime nii, et oli talutav. Hüppasime ka üle tõkete, ei sikutanud eriti tõkke poole nagu ta vahest teeb. Ainuke jama hetk oli siis , kui ma 1st korda rida hüppasin, vahe oli 3, aga madalate tõkete korral oli see suht lai, tulin ja üritasin sinna mingi valemiga 4 mahutada, aga see oli muidugi liiga kitsas, siis tõmbas lattaea maha. Pärast seda hüppas seda takistust erilise varuga ja teistele pihta minemisest hoidus ka. Emps korra ütles, et issand kui õudne... ma mõtlesin, et mis ma nüüüd tegin ... Siis tuli välja, et ta lihtsalt ehmatas selle peale , et Tix nii kõrgelt hüppas, kuigi tõke oli talle päris kõrge.. Mingi meetri kanti ... Naljatixi...
Õhtul veel kraamisin Popi poxi ära, sest millegipärast oli see šitane(väga) :S ..hea jõulukink mu hobusele, paar päeva tegemata pox :@.. aga see sai tehtud ja Popi oli HÄPPI :) ma ka ....
Homme, ehk juba ponispordi lainelt ;))

0 kommentaari: