teisipäev, 8. detsember 2009

Emotsioonid

Täna siis tegin Mecukesele viimased musaid ja kallid ja vaatasin kuidas ta maneezi poole jalutas... siis läksime ära... Peale trenni viidi ta ära ... Minu musirullikesekene, samas olen häpi, sest lõpuks ta saab minna oma väga vahvate omanike juurde ja ei pea enam Toris boxis igavlema... Ma lubasin talle külla minna, kui ta ennast Kotkas sisse on seadnud :) My Mecuu...


Trennist siis ka veidi. Ints andis mulle oma kummikülkasid Tixile... ta arvas, et parem hüüdnimioleks Artjoma xD (whatever ta suudab välja mõelda).. Siis ta veel üritas selgeks teha, et me peaksime talle Tixi eest veel raha maksma... nagu näha oli seda raha sellise hobuse eest vähe xD (still whatever)... Igatahes läksin maneezi, silutud ja tühi oli, nagu wonderful.. jõudsin 6-7 min sammu kõndida, kui Marek oli platsis ja takistusi tassima hakkas koos Intsuga.. Yeyy niipalju siis tühjast maneezist :D Anyway, sõitsin nagu ikka üritasin saada lõdvestuma, kuna ta oli üsna äksi täis, siis vast väga ei õnnestunud kohe.. Sõidan üldiselt käed suht koos ühtlane kontakt (as If õpetas), aga Indrek tahtis, et ma rohkem oma käsi kasutaks ja pikemat ratset.. ma ei oskagi seletada kuidas, aga igatahes nagu "avaramalt".. Üritas meid veits õpetada, alguses oli ikka äga keeruline midagi nii teistmoodi teha, kuid lõpu poole Tix oli nagu supper, lasime külkad ka pikaks , et sirutada ei segaks.. Traav ühtlane ja tõesti sirutas ennast, ainult kergendamisega tuli rahulikku rütmi hoida.. See oli ikka väga meeldiv :P taas siis Intsust kasu ka :D...

Preiaga tegin ka.. Põhiliselt üleminekuid, nii, et ta säilitaks elastsuse ka traavis ja galopis, nagu ta seda sammus on. Traavis lõpuks juba midagi edenes, galopi jätsin tahaplaanile. Üldiselt täitsa positiivne oli, et ta suulist natuke aktsepteeris, kuigi suulisteta on tegelt mumeelest parem ...

0 kommentaari: