teisipäev, 12. veebruar 2013

Tinkywinky Tipsi Lalaa Poooo
ma tegelen ka ratsutamisega.
Seljametsas punasega olen juba ulme rahul. Nii harva, kui ma ka ei käi, siis ta on juba nagu ratsahobune. 11-12 x seljas olnud ja ta jookseb juba paremini, kui Tixi raisk. Isegi hüppeid teeb juba. Mu lemmikloomake reaalselt.
Siin (Tartus) olen ka nüüd jälle aktiivsemalt ratsasporti harrastama hakanud. Kui jaanuar oli selline, lebo veel.  Siis nüüd on trenn trenn. Popi on olnud amazing. Pehme, tundlik, meeldiv. Ülim. Tixi pahurdas ja oli vahepeal jube vihane. Vahetasin sadulat läks paremaks. Pean midagi SeaBisiga ette võtma.
Mu järgmine projekthobune Oligarh on ka vaikselt tegemas samme ratsuks saamise poole. Veider loomake, peale selle, et ta mind alla viskas aasta lõpus suutis ta ühel teisel inimesel käeluu murda. Taht's my boy !
Suur loomake, aga vaikselt harjutame endast üle olemist ja kordel töötame lihaste arendamisega. Muud polegi head.

0 kommentaari: